פורום ביקורת מסעדות
נושא: מינה טומיי, מרכז קסטרא חיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/10/2015 | 19:13
3
375
תקציר: ממש בסדר. לא יותר, אך גם לא פחות.
עברנו בצהרים, ונדרש פינוק. מארחת נעימה וחיכנית שאלה אם הזמנו מקום. לא, לא הזמנו, חיכנו קצת בחוץ ונמצא לנו מקום. התמיהה היתה שהמקום היה מאוד לא מלא. במשך כל הארוחה. אז למה הסיפור הזה עם " הזמנתם"?
המקום עצמו נעים, המרחק בין שולחן לשולחן מספיק כדי לנהל שיחה , המוזיקה היתה בווליום מאופק.
האוכל מוגש בכלים מקרמיקה כבדה. לי פחות נעים לאכול מקרמיקה מחוספסת. ( על גבול הצמרמורת ). משהו אישי. הכילים עצמם באמת יפים. ליבי עם המלצרים שצריכים לסבל את הדבר הזה...
הזמנו: מרק טום -ים. חרפרף וטעים. מרק מיסו - לא מספיק עמוק בטעמים. פחות מוצלח לטעמי. הבנות הוסיפו קצת ווסבי ונהנו מאוד.
קומבינציה של סושי  ( שרימפס וסלמון ) - מה נאמר. סושי סביר, לא בשורה גדולה. טרי, לא סובל ממתיקות שלעיתים מאפיינת סושי מגוייר. לא אהבתי את ביצי הדגים הירוקות זרחניות שפוזרו על חלקם.
צילי רייס נודלס - האטריות היו מרובעות משום מה, אבל המנה כולה היתה טעימה, כמות נאה של שרימפס, לא טובע ברוטב. בהחלט מנה טובה.
באנז עם עוף - שתי לחמניות מאודות, עם עוף קצוץ ותבלינים. טעים. לא מספיק חריף לטענת אחת הסועדות, שזה עתה שבה מהמזרח, ומתגוררת במרחק מספר צעדים מהבאן בשוק הכרמל... אני אוהבת את הלחמניה הדביקה הזו.
גיוזה עוף ואווז מעושן - בצק קצת נוקשה, אבל מילוי טעים מאוד.
קינוח של טפיוקה סגר את פינת המתוקים, ושוט של קוקטייל כל שהו על חשבון הבית סגרו ארוחה טעימה ונעימה. לא בשורות גדולות, אבל בהחלט יצאנו בתחושה של שובע נעים .
סה"כ ל 3 סועדות 270 ש"ח כולל טיפ. ( אנחנו שותי מים מטבענו. עם שתיה היה יוצא יותר )