פורום ביקורת מסעדות
נושא: שרונה מארקט עם כל המשפחה - טעים ונעים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/10/2015 | 10:16
2
497

הגענו בסביבות 16:30 אחרי העומס של הצהריים ולפני העומס של הערב והיה סביר מאוד מבחינת הצפיפות. הצוותים היו רגועים ידידותיים ולא היתה בעיה למצוא מקום באף אחד מהדוכנים (כולל אהרוני)
 
בן ה- 5 (צמחוני שאוכל דגים) יחד עם אמא שלו והתינוק הלכו לדוכן הדגים ופירות הים שם הם הזמינו שרימפס ברוטב יין לבן (70 ש"ח) טעימים מאוד, קלאמרי מטוגן (50 ש"ח) מעולים אשר נטרפו על ידי כולם, מנה נוספת של קלאמרי על הפלאנצ'ה שהיתה מעולה, צלחת צ'יפס ענקים שמולאה פעם נוספת OTH ושניי קולה. - סה"כ 190 ש"ח מול צוות נחמד שירותי שהסכים בשמחה שנשב ביחד למרות שהבאנו אוכל גם מדוכנים אחרים.
 
הגדול (10 ושלושת רבעי) ביקש המבורגר אבל התאכזב קשות כאשר לא היה המבורגר עם בייקון, מאחר והוא ננעל על חזיר עברנו לדוכן ממול של קארל ברג שם הוא הזמין לחמניה עם בשר חזיר על הפלנצ'ה ותוספת בייקון (אני לא זוכר את השם המזרח ארופאי והם לא ידעו את השם האנגלוסקסי) סה"כ 36 ש"ח של מנה עשירה מאוד בבשר אשר נטרפה במהירות בלי להשאיר פרור.
 
באשר היה סגור אז בשבילי בחרתי בגט אם גאודה כבשים בחנות לה פרומג'רי, שהיה בסדר אבל עשיר מידי במלח במידה שהרסה את הכריך. 
 
בסוף הארוחה המשותפת אישתתי שהרגישה שהתבאסתי מפעם נוספת להיות  בשרונה ולאכול כריך גבינה יצאה עם הילדים לפארק החבלים השווה בחוץ ושחררה אותי לנסות סוף סוף את הראמן הצמחוני של אהרוני. (44 ש"ח)
 
המנה עצמה היתה לא רעה - לא מדהימה אבל טובה מרק עשיר מאוד וטעים אבל טעמתי טובים ממנו (לדוגמא ביולי'ס בחיפה). השרות היה מעופף ולא אפקטיבי בעליל - עד שבעל המקום או מנהל המשמרת תפס יוזמה והתחיל לקדם דברים ולהגיש את המנות.
 
לקינוח הבאתי לכולם את "גוליס" קינוח נחמד מאוד טעמנו גם בפעם הקודמת. הדבר היחיד שהפריע לי היה תמחור התוספות. המנה עצמה עולה 26 ש"ח כאשר ניתן להוסיף לה כדור גלידה ב- 8 ש"ח נוספים. עד כאן סביר לגמרי - אבל אם תרצה להוסיף גם קצפת תאלץ להוסיף עוד 8 ש"ח מה שמייקר את המנה מעבר למתחם הכיף. פרט לכך מדובר בקינוח מעולה מתוק מושחת (מתוק טיפש) אבל לפעמים זה מה שבאמת רוצים.
 
סה"כ חוויה טובה - לא עמוס מידי - הצוותים היו נחמדים ושרותיים ובכלל החוויה נרשמה על ידי כולם כחוויה טובה. (אפילו התינוק החדש (בין שנתיים וחצי) הסכים להתחשב ולישון כל הזמן על מנת לתת לנו להנות בשקט)