פורום ביקורת מסעדות
נושא: לחמנינה, אובן קובן והמטבח של רמה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/10/2015 | 15:10
410
סוף שבוע של טיולים ברחבי העיר והארץ.
ביום שישי הסתובבתי ורכשתי תקליטים מעולים במיטב חנויות העיר תוך שמיעת דברים נדירים ומקפיצים וניהול שיחות פילוספיות על אסתטיקה של צליל, כיף שיש מבחר גדול של חנויות עם מוכרים שחיים מוסיקה בצורות שונות.
בשעות הצהרים המאוחרות כבר הייתי רעב אז אספתי את האישה והתיישבנו בלחמנינה החדשה מול הבימה, המקום היה מלא והשירות קצת חרק, בהתחשב בזה שמדובר בסניף שנפתח כמה ימים לפני התחשבנו והזמנו למרות הכול- הגיע קיש פטריות חמאתי מאוד שרק את הבצק אפשר היה לאכול במשךל שעות ומילוי רך ונעים אבל מעט משעמם, ביחד הגיע סלט קטן עם רוטב מוצלח ותערבות בוטנים מלוחה- חריפה נחמדה, אני הלכתי על "קינדר" שילוב בין פוקאצה לפיתה ממולא בשקשוקה מוצלחית, הכיס הלוהט היה מעולה לנישנוש ביניים והגיע עם מלפפון חמוץ ביתי מעולה, שתינו 1/3 פרוני נעימה וקפה קר, קנינו גם לחם סלק ולנסון הביתה ועודת שמרים שוקולד-חלבה מעולה, מקום מעולה ונעים.
בערב הלכנו עם ההורים של האישה למקום שהפך קבוע, אובן קובן ברמת החיל, האגדשי טופו היה מעולה כרגיל, חמוצים סינים היו חביבים וכללו גם ק'ימצי טוב וחריף, סלט אצות היה מעט תפל.
לעיקריות- מרק ראמן מוצלח אבל לא מרגש, מנה של איטריות הורסמה עם בורי מטוגן, מנה של טופו פיקנטי על אורז והמנה הקבועה שלי של אטירות אודון עם פטריות ושייטל, כל המנות גדולות וטעימות ולא מעט נארז הביתה.
לקינוח- קינוח הטיק טק היה מוצלח, הקרקא פאי מושחת כרגיל וקבילנו על חשבון הבית דונאט של מוס שוקולד וקפה שהיה מריר ומדוייק לסיום הארוחה.
סה"כ 400 ש"ח לארבעה סועדים שמאוד נהנו.
ביום שבת עלינו למטבח של רמה (פירוט בנפרד) שהייתה כרגיל מעולה, פראית, מקורית והזכירה לי שיש מקומות בלי יחסי ציבור שכבר שנים ארוכות עושות אוכל טוב הרחק מהעיר