פורום ביקורת מסעדות
נושא: נונו- בינגו, כרגיל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/10/2015 | 14:54
544
ביקור נוסף, שלישי במספר בנונו. כמו בפעמים הקודמות האוכל כאן היה נהדר. אני בדעה שמדובר במסעדה איטלקית נפלאה, ששווה גם נסיעה מיוחדת  מאזור המרכז.    

תחילה הוזמן המנה המפורסמת של מוצרלה פריכה וסלט אספרגוס ולימון (47 שקל). המוצרלה טוגנה וצופתה בפירורי לחם. מנה טעימה, עם מוצרלה טובה וציפוי מוצלח ולא שמנוני. לא נפלתי אמנם, אבל מנה טעימה. מה שגנב את ההצגה היה דווקא הסלט הקטן שהגיע לצד המוצרלה. היו בו בנוסף לאספרגוס ולימון גם עגבניות שרי וקצת צ'ילי. כולה סלט עם כמה מרכיבים בנאליים, לכאורה סלט פשוט, אבל הטעמים בו היו מגוונים, עם שילוב מדויק של מתוק-חמוץ-מריר ופיקנטיות של הצילי. מאוד נהנינו מהסלט, אפילו יותר מהמוצרלה. אם היתה בתפריט גרסה גדול שלו, הייתי מזמין אותו בוודאות בפעמים הבאות.

לעיקריות:

פפרדלה ראגו (62 שקל) קיבלנו מנה ענקית של פסטה, הרבה יותר גדולה מהממוצע במסעדות אחרות. מנה פשוט מעולה. הרוטב היה עשיר ומצוין, הפסטה עשויה היטב, והבשר רך ומלא טעם. אחת הבעיות שלי עם המנה הזו במסעדות היא שהבשר לעתים נוטה להיות מעט אנמי. כאן זה לא קרה. הוא היה מאוד מאוד טעים. מנה מצוינת.

מנה נוספת היתה ניוקי תרד וגורגונזולה עם אגוזי לוז  (58 שקל), גם היא מנה גדולה, אבל היא היתה מעט פחות טובה. הניוקי אמנם היה רך, נימוח וטעים, אבל הרוטב היה שמנתי ודי משעמם ולא הרגשתי בו טעם של גורגונזולה. בסך הכל מנה חביבה, בעיקר בזכות הניוקי.

למרות שהניוקי כאמור היה מעט פחות טוב, עדיין הארוחה היתה מוצלחת מאוד, וכמו שכתבתי בהתחלה היא מצדיקה לדעתי נסיעה מהמרכז. בהחלט אחזור