פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביגה ביס פלנט ירושלים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/11/2015 | 12:10
311
כמעט שלא כתבתי את זה כי אני כ"כ מרוצה מהמתחם הזה שפתוח בשבת שלא נעים לי ללכלך, אבל בכל זאת מרגישה א חובי לפורום רובץ עליי.
אז ככה, במתחם יס פלנט בירושלים יש סך הכל שני מקומות לאכול. מקדונלדס וביגה, שאני מבינה שגם היא חלק מרשת. נו, ניחא לא כל המקומות שהם רשתות בסגנון הזה גרועים. אני אישית הופתעתי לטובה מקינג ג'ורג' (חיפה), ובכלל אני נוטה לתת הזדמנות לכל מקום שפותח בשבת בעיר הקודש.
הוזמנו: מרק בצל עם רביולי עזים (חשבתי  שזו מנה שלא קל לפקשש) והמבורגר פורטבלו. בנוסף ביקשנו תה ומים (לא מינרליים). התה הגיע, את המים היינו צריכים לבקש שלוש פעמים למרות שהיינו אחד משני שולחנות יחידים במקום.
את האוכל הביאו אחרי די הרבה זמן. המלצר לא שם לב שחסרה לי כף, לא נורא, אבל בנוסף למים זה כבר עיצבן.
מרק הבצל היה כמעט בלתי אכיל. תפל ומ-ל-א שמן. השמן ממש שחה במרק במין קרום דוחה. הרביולי היה חסר טעם, אבל לפחות במרקם סביר. לא הצלחתי לאכול יותר משתי כפות וגם האיש לא נחלץ לעזרתי. לזכות המרק ייאמר שאיבדתי כל תיאבן לאחר הכף השנייה ולא בזבזתי כסף וקלוריות על משהו אחר במקום.
ההמבורגר פורטבלו היה סתמי עם איזו קציצה בלתי מזוהה ולחמניה מאודה כלשהי. האיש אכל את כל המנה וכינה אותה "לא משהו אבל סביר".
ביקשנו חשבון, פינו לנו את הצלחות. אף מילה על המרק שעמד עצוב על השולחן כמעט במלואו, עם רביולי אחד מתוך השניים עדיין בתוכו.
שילמנו, כולל עשר אחוז טיפ ולא אגורה מעל, ואמרנו שפעם הבאה נרד אחרי הסרט למתחם התחנה.