פורום ביקורת מסעדות
נושא: Oggies Food  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/11/2015 | 22:49
9
702
אמ;לק: היה נעים ונחמד, השירות טוב אבל לא נחזור בקרוב.
 
אחרי השלושים של סבא שלי שניים מהאחים הקטנים שלי הגיעו לביקור אצלנו וניצלנו את הביקור ללכת לאכול ביחד. אחרי דיונים החלטנו לנסות את Oggie's Food - מקום חדש שמגיש אוכל אמריקאי שנפתח בלווינסקי (מרחביה 4). מקום קטן ומזמין עם בר שפונה כלפי חוץ וגם כלפי פנים ושני שולחנות גדולים.
 
ישבנו חמישה על הבר החיצוני בגלל שהיה אוויר טוב והשולחנות היו מוזמנים (למרות שלדעתי עד שהלכנו הם היו ריקים).
 
השירות היה טוב ומאוד משתדל לאורך כל הארוחה.
בגזרת הבירות יש להם פרימוטור וויצן, נגב אואזיס ובמקום בל פילז שמופיעה בתפריט הייתה בישוף בהירה. חבל בעיני שכל הבירות הן סביב אותם הטעמים ואין מגוון מהחבית. בכל אופן, הוזמנו כל השלוש, כל אחד והעדפותיו.
 
מחירים לצערי אני לא זוכרת במדויק אבל הם היו בהחלט הוגנים, החצאים סביב ה 27-29 שח, וגם האוכל לא היה יקר (רוב המנות עלו בין 20 - 40). רוב המנות הוזמנו יותר מפעם אחת כדי שכולנו נוכל לטעום מהמנות, ליד הפירוט מצויין כמה פעמים הוזמנה המנה.
 
הוזמנו:
כנפיים - הגיעו עטופות ברוטב חמוץ חריף והוגשו עם מספר חתיכות גזר ומלפפון חיים ורוטב גבינה כחולה. הכנפיים היו מצוינות, ואפילו אני שלא חובבת כנפיים מאוד נהנתי מהן. (הוזמנו פעמיים).
 
צ'יפס יוקה - צ'יפס שעשוי משורש יוקה, היה עשוי כראוי והיה נהדר. למי שלא מכיר, מדובר בשורש טפיוקה, הוא יותר סיבי מתפוחי אדמה ומעט יותר מתקתק. (הוזמנו 2 מנות)
 
נודי - כופתאות ריקוטה עם צ'יפס ארטישוק וקרם ארטישוק ירושלמי. צ'יפס הארטישוק היה ללא תיבול ועל כן היה תפל, קרם הארטישוק הירושלמי היה נהדר אבל הנודי היו קמחיים מאוד, סביר כי בושלו במים לפני שטוגנו. בסך הכל מנה עם פוטנציאל שלא מומש (הוזמנו 2 מנות)
 
סליידרס - הסליידר הבסיסי הוא 70 גרם, אפשר להזמין גם כפול ומשולש). הלחמניה טובה, הקציצה בעלת טעמים טובים. המנה כוללת גם מיונז חלפיניו שלא הורגש. הוזמנו חמישה - שניים עם בייקון, שניים עם ביצת עין ואחד ללא תוספות, לא נשאלנו על מידת עשייה, שלי הגיע מדיום וול. לצד ההמבורגר היו שתי פרוסות מללפון בכבישה מתוקה ומעט קולסלואו. ההמבורגר הגיע לא אחיד, אחד ההמבורגרים הרגיש מבושל ולא צלוי (הברמן אמר שהם מכינים על פלנצ'ה וההשערה היא שהיא לא הייתה חמה מספיק), של הבחור היה מלוח מדי ולאחד ביצת העין הגיעה לשולחן מפוצצת.
 
מק אנד ציז' - תערובת הגבינות הייתה טובה אבל היה חסר מלח. מעבר לכך, מק אנד צ'יז זה אוכל מנחם ולכן היא צריכה להיות עשירה, מה שלא היה כאן. מדובר בפספוס של מנה (ואני ואחי הקטן סיכמנו ששנינו מכינים מנה טובה יותר).
 
צ'ילי דוג - בעיני רוחי דמיינתי לחמניית נקניקיה רכה עם צ'ילי אמריקאי עוקצני. בפועל - נקניקיית בקר והודו של מזרע, תבשיל צ'ילי קון קרנה חסר עומק שכנראה לא בושל מספיק זמן או לא תובל כראוי, גם לא היה חריף ולחמניה שהרגישה כמו בצק שדומה מאוד לבצק פיצה שלא באמת יכולה מכילה את כל התכולה (הרוב יושב מעל), מעל הכל פוזר צ'דר שהוסיף למנה. בעיני המנה הזו היא פספוס רציני (הוזמנה שלוש פעמים).
 
לקראת סיום פונקנו בצ'ייסרים של תערובת של מיץ רימון, לימון וודקה. היה נחמד ביותר.
 
ליד האוכל הוגשו קטשופ ורוטב ברביקיו ביתי. הקטשופ היה מאוד מוצלח, הברביקיו היה בעיקר מתוק, לא היה שום עישון או חריפות ובגדול היה פספוס.
 
בסך הכל האוכל לא רע, בטח לא לרמת המחיר אבל יש על מה לעבוד.
 
אז למה לא נחזור בקרוב? שאלו אותנו מה דעתנו מספר פעמים, ענינו בכנות והסברנו שהיה טעים וסיימנו את כל המנות וזו לא תלונה אלא ביקורת. השמענו את הביקורת פעמיים - פעם אחת באזני מי שנראה כמו מנהל הבר ופעם שנייה כשמי שנראה כמו השף הגיע. בעוד שהבחור הראשון באמת הקשיב וקיבל את הביקורת, השף לקח אותה מאוד אישית והתווכח איתנו. הוא סיכם את העניין בכך שכנראה יש לי טעם יותר עשיר באוכל (בהתאם להערה על המק אנד צ'יז) - התנהגות לא ראויה ולא מכובדת. גם אם השף לא מסכים עם מילה שיש לנו להגיד, וזה לגיטימי, לא מראים את זה בצורה כזו ללקוח.
 
בעיני, ההתנהגות של השף מראה כי הוא לא באמת קשוב ללקוחות שלו, ולכן לא אמהר לחזור.
 
סך הכל 583 לפני
 
את הערב סיימנו בגלידה של יום טוב.