פורום ביקורת מסעדות
נושא: שני דיווחים קטנים מחיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/11/2015 | 14:55
9
564
בורגר סאלון בהיכל רוממה - בהחלט הפתעה נעימה לטובה, מקום חמוד ונעים לישיבה, בהתחלה חשבנו לבדוק את ויוינו המהודרת משהו\"מיוזמת" מידי בתחנת הדלק ממול, אבל דווקא הפשטות דיברה וטוב שכך, בויוינו ששוכנת על חורבות פופולו הלא ממש זכורה לטובה, נעבור אולי בפעם אחרת.
הצוות נחמד ורציני, האפשרויות לא רבות אך מספקות, ג'אנק פוד בהכנה מוקפדת, יחסית. מאוד נהננו שיש קודם כל המון חניה ממש מתחת, המקום היה די ריק באמצע השבוע וכיף ומרווח לישיבה. איכות הבשר בהמבורגר די טובה, מיישרת קו עם בערך 90 אחוז מהמקומות היותר ראויים בארץ, המחירים יותר עדינים ומתכתבים יותר עם מחירי מקדונלדס שניסינו לא מזמן, מאשר עם איזור ה 60 של "המבורגריות הבוטיק", נוסיף גם עאלק. המבורגר בסיסי באיזור שלושים ומשהו לכיוון 40, הגדול יותר ללא תוספות, באיזור 45, זה עדיין לא זול במיוחד ויש לקחת בחשבון שהתוספות בתשלום, צ'יפס באיזור 10 ש"ח וטבעות בצל היקרים ביותר ב 14. יכול להבין ביקורות בעבר שכעסו על נקודה זו, כולנו רגילים לתוספת מטוגנת "ללא תשלום", מצד שני זכות המקום לבנות תמחוריו בצורה זו, עדיין לדעתי מדובר באופציה מעט יותר זולה מרוב המקומות המתיימרים ובאיכות ביצוע אומנם לא "ספקטקולרית", אבל מאוד ראוייה, יחד עם ישיבה וצוות נעימים ונוחים, זו נוסחא טובה.
 
פיצריה ברונו במרכז הכרמל - כשחוסכים באיכות חומרי הגלם, מתקבלת תוצאה לא מוצלחת. זה לטעמי בדיוק מה שקורה שם, לפני שנים לא מעטות יצא לי לאכול ולקחת הביתה בלא מעט הזדמנויות, האיכות הייתה בהחלט די טובה, ביחס לאופציות אחרות בסביבת חיפה (אז עוד לא הייתה רפאלו ונסיעה לטאנטי באצ'י לא תמיד נוחה). אז יצא לנו להתיישב לאחרונה והאכזבה הייתה גדולה, סימן מקדים ומהדהד היו כמויות הגבינה הלא הגיוניות ביחס לעבר, על הריבועים הלא מזמינים בויטרינה, ככל שיש יותר, זה אומר כמובן שמישהו החליט להתפרע עם תחליפי החלבון ולחסוך בגבינה איכותית. ואכן את הריבועים אכלנו בקושי רב רק כדי להשביע התיאבון, טעמם היה ללא ספק ביחס הפוך לכמות הגינה עליהם, פשוט לא טעים ולא מבוצע בסטנדרטים שנטעמו בעבר, חבל.