פורום ביקורת מסעדות
נושא: גטסבי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/11/2015 | 16:31
321
בסופ"ש נסענו לירושלים למשפחה שלי. הייתי אמורה לנסוע לבד, אבל כשהחבר שמע שיש סיכוי שהוא יוכל לעזור למשפחה שלי לפרוק (אחרי מעבר דירה) הוא מיד התנדב לבוא. אז החלטתי לקחת אותו לגטסבי - לא הייתי שם בעצמי, אבל ממה ששמעתי חשבתי שזה ממש הסגנון שלו ושהוא בטח יהנה.
 
אז המקום מגניב נורא כמו שכבר סופר כאן. אני לא רוצה לעשות ספוילרים כי זה די מגניב אבל בביקורת קודמת סיפרו על הכניסה הדי מפתיעה למקום.
הזמנו קוקטיילים: הוא שתה קוקטייל שנקרא Old fashioned ומבוסס על בורבון (לא קראתי מה שאר המרכיבים). אני רציתי London sour שמכיל ג'ין, סוכר, לימון, חלבון ביצה ויין אדום אבל לא היה יין אדום אז קיבלתי קוקטייל בשם אחר שאני לא זוכרת שמכיל אותו דבר אבל עם פטל. שניהם היו מוצלחים - החבר ממש התמוגג ואני קצת פחות, כי למרות הג'ין לא היה לי מריר בכלל אלא רק מתוק. אחר-כך החבר לקח מנהטן או משהו דומה, עם וויסקי שיפון, ולא התלהב בכלל. לי לא הייתה הזדמנות לחפש משהו יותר לטעמי כי נהגתי.
ליד השתייה אכלנו - הוא אכל פניני עם רוסטביף שהיה נחמד לטעמו, ואני הזמנתי פרעצל עם חמאת בנדיקטין ושום, קונפי עגבניות שרי ואיולי. הגיעו שניים, מה שממש שימח את החבר שהודיע שמהיום הוא רוצה להתקלח בחמאת בנדיקטין. כשהיא נגמרה כי הוא מרח אותה על כל ס"מ מרובע מהפרעצל, על שאריות הסנדוויץ' שלו ואולי גם על עצמו כשלא הסתכלתי הביאו לנו עוד בשמחה.
 
החשבון היה 230 שקל לפני טיפ. לא זול, אבל פעם ראשונה כבר המון זמן שמספיק כיף לנו בשביל שאני לא אתבאס מהמחיר, אז כנראה ששווה את זה מדי פעם.