פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחה משפחתית מוצלחת בחדר האוכל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/11/2015 | 08:07
2
452
כמעט אותו הרכב שהתאכזב בפדרו באילת, יצא מרוצה מאד מחדר האוכל.
 
איחדנו שוב את אמא שלי ואחותה שהגיעה מקנדה, וצירפנו את הנער שומר הכשרות, לארוחת שישי בצהריים בחדר האוכל.
אמא שלי אוכלת תפריט די מוגבל מבחינת טעמים. ברוב המקרים תזמין במסעדה חזה עוף, פרגיות או המבורגר. אנחנו אוכלים במסעדות לא מעט, והדודה נמצאת אי שם באמצע. הוסיפו לזה נער שומר כשרות לייט, ותגלו שלא פשוט למצוא מסעדה שבה כולנו נהנה.
אז הנה - מצאנו עוד אחת כזאת.
 
הגענו למסעדה מלאה מפה לפה בקהל שלפני תיאטרון ואופרה, ויחד עם זאת השירות היה חביב ויחסית מהיר. הזמנו שולחן לחמישה אנשים, הושיבו אותנו לשולחן שנערך לארבעה בלבד, ולקח קצת זמן לפני שהוסיפו סכו"ם, אבל מלבד זה, השירות זרם.
 
המבוגרות (לא אני), חלקו מנת קובה עגל (34) - שתי קובות שמנמנות מטוגנות מונחות על רוטב טחינה ורכז רימונים, ומקושטות בגרגרי רימון. נטרפו על-ידי הסועדות שהיו מרוצות מאד, וניגבו את הרוטב עד תום.
 
אני הזמנתי ארצ'יני סרטנים ממיוחדי היום (52) - צלחת עם 6-7 ארנציני ולצידם גרגרי תירס בחמאה. הארצ'יני מפתיתים ובשר סרטנים, היו עשויים טוב, חלק חיצוני פריך וזהוב, ומילוי עשיר ויחד עם זאת לא כבד. לצד הארצ'יני הוגש רוטב חרפרף שהחיך שלי יכול היה להנות ממנו, וממול טבלו בו כרובית
אני אוהבת את השימוש של עומר מילר בפתיתים בחדר האוכל, וזוממת לנסות להכין ריזוטו פתיתים בהזדמנות.
 
הבחור והנער חלקו כרובית מטוגנת עם טחינה, בצל סגול וצ'ילי (34) - מנה שאכלנו כבר בעבר, והרוטב החרפרף הוסיף לה מימד נוסף.
 
לעיקריות, הבחור והדודה הזמינו שווארמה פרגית (74) שמוגשת במגש מתכת עגול, עם טחינה, צז'יקי, עשבים ושני חצאי פיתה חמה. הבחור מילא את חצאי הפיתה בשכבות של בשר, רטבים, ועשבים. הדודה אכלה במזלג וסכין וניגבה את הרטבים. לפי המגשים הנקיים, הם נהנו מאד.
 
אמא שלי אכלה שיפוד כבדי עוף עם פלחי תפוח אדמה ובצל צלויים (66). הכבדים היו עשויים בצורה מדוייק, מדיום כמבוקש. לא טעמתי, אבל לפי הצלחת הריקה והבעת שביעות הרצון, זו היתה הצלחה.
 
הנער שומר הכשרות הזמין סינייה דג עם טחינה חמימה, בצל מתוק, סלט ירקות (89). המנה נראתה יותר כמו סלט ירוק עם פיסות דג, ולמיטב זכרוננו בעבר הוגשה אחרת, אבל הנער נהנה מאד, חיסל את המנה ושמח שלא הזמין בשר, כי יכול היה להנות מהקינוחים.
 
אני אכלתי קנלוני טלה ממיוחדי היום (78) - שני קנלוני שמנמנים ממולאים בבשר טלה טחון ועשיר בטעמים מעושנים ועמוקים. לא ממש הסכמתי להתחלק עם אחרים, למרות שהציעו לי כמה עסקות חליפין. לדעתי, המנה המוצלחת של הארוחה .
 
ליווינו את הארוחה במים קרים ואני שתיתי אלכסנדר גרין (32) בירת IPA זהובה ומרירה.
 
לסיום הארוחה קיבלנו ע"ח הבית פלטת קינוחים שהוגשה על קרש חיתוך, והכילה קרמבל תפוחים מצויין (אחד הקינוחים החורפיים האהובים עלי), מוס שוקולד וקרם בוואריה שהבחור די הלאים. לצד אלה הונחו על הקרש תלוליות של קצפת וקנלים של גלידת וניל טובה.
 
שילמנו 545 ש"ח כולל אספרסו, לפני טיפ.
 
לסיכום, ארוחה מוצלחת לקהל מגוון, ומסעדה שמתפקדת היטב גם כשהשף נמצא במטבח של המסעדה שניה שלו.