פורום ביקורת מסעדות
נושא: סלט טבולה עפ"י רשת קפה קפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/11/2015 | 18:06
9
716
הבוקר ישבתי עם אשתי לארוחת בוקר בסניף קפה קפה שבדימונה.
רצינו להתפנק ולכן הזמנו את ארוחת הבוקר "פרימיום" הכוללת כוסות שתיה גדולים, תוספת סלמון מעושן ו"מאפה מלוח".
בזמן שהמלצרית רשמה את ההזמנה, הדגישה כי המיץ הטבעי אינו סחוט טרי, כנראה התחקיר משבוע שעבר בערוץ 10 עשה את שלו.
ניתן בארוחת הבוקר לכל סועד לבחור בין סלט קצוץ או סלט טבולה ולכן הזמנו את שני סוגי הסלטים.
כשהגיעו המנות לשולחן, הבחנתי שהמלצרית הניחה מולי קערת סלט שהקשר בינה לבין טבולה הינו רק הבורגול ששוכב לו ניסתר מתחת לערימת שקדים, חמוציות מיובשות, עגבניות שרי חצויות, זיתים ותלתלי גזר. שאלתי את המלצרית האם זה סלט הטבולה והיא אישרה את שאלתי. 
לפי תגובת המלצרית הבנתי שלא קיים סיכוי קלוש להתחיל את היום בויכוח מהו סלט טבולה ולכן נאלצתי להסתפק בעב"מ.(תמונה מצורפת)
שאר המטבלים והסלטים שנכחו בארוחת הבוקר הרגישו עייפים ובטח שלא הוכנו הבוקר וזה כלל את הקוטג' שהרגיש כאילו אלו שעותיו האחרונות, מטבל אבוקדו עם טעם לוואי חזק של שהייה ארוכה במקרר ועוד מטבל בצבע אפור שלא עמד במסדר הזיהוי. 
לאחר שכל המנות הונחו על השולחן, חסרו הריבה והמאפה המלוח אשר רשומים בתפריט.
כשנישאלה המלצרית מה לגבי המנות החסרות, תשובתה היתה: "אני אבדוק במטבח", כאילו זה לא ברור מאליו שמה שרשום זה מה שצריך לתת.
לאחר מספר דקות המלצרית חזרה עם המאפה המלוח שהגיע בצורת 2 בורקסים קטנים במילוי גבינה שהיה חם אך סמרטוטי לחלוטין לא היה בו קמץ של פריכות, מה שמעיד, שוב, על חוסר טריות וריבה דלילה מאד בצבע צהוב שלא הצלחנו לזהות את מרכיב הפרי.
דבר ראשון הייתי רוצה שכולם יראו את התמונה ויאשרו את מה שאני חושב, שזה לא סלט טבולה.
דבר שני, אני הולך די הרבה למסעדות ולרוב אני מוצא את אותן הנקודות הבעיתיות בשרות הישראלי: תמיד יהיו בתפריט מנות אשר אינן קיימות והמלצר לא יגיד מראש ואף לא בזמן ההזמנה אלה רק אחרי שהוא יקבל את המידע מהמטבח ולרוב זה יהיה אחרי לא מעט זמן. 
תממיד יהיו מנות בתפריט אשר יחסר להן מרכיב מסויים וגם כאן, לא נקבל מידע מראש אלה נופתע בזמן קבלת המנה ואז נקבל תשובה - אה כן, אין לנו את זה היום.
תמיד שאני אבקר לאשתי סלט ללא בצל, נקבל סלט עם בצל.
לדעתי מקצוע המסעדנות בארץ לוקה בחסר בבעלי מסעדות שבאמת רוצים שהלקוח יהיה ולא משקיעים משאבים לגרום לכך וחבל. נראה שבעלי המסעדות בסך הכל רוצים להיות בפרונט יותר מאשר להשקיע בלקוח...
חבל...