פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת לבן בסמינטק ירושלים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/11/2015 | 18:26
1
310
הרבה זמן לא ביקרנו שם,  החלטנו לקפוץ היום, בשעה 12:30 המקום היה ריק, לגמרי. דבר שהיה אמור לעורר חשד קל,  אבל בן הזוג אמר שהאוכל המעולה לא מאכזב,  מה שבדיעבד לא היה נכון.

רצינו לשבת במרפסת המדהימה בחוץ,  אבל משום מה למרות בקשתנו לסגור את הדלת הנוספת למרפסת התקבלה באדישות מצד הבעלים ותדהמה מצד המלצרית,  הרוח הייתה בלתי נסבלת ונכנסנו לשבת בפנים.

כאשר הבעלים ראה שאנחנו נכנסים לפנים המסעדה,  כאילו לצאת,   הוא לרגע חשש שאנחנו הולכים,  ופנה אלינו מבוהל משהו,  ופתאום הפך להיות נחמד,  פה אני מודה היינו צריכים ללכת.

העיסקיות כללו מרק/סלט/פוקצ'ה או אנטי פסטי.  לדברי המלצרית האנטיפסטי לא יהיה מוכן בזמן הקרוב ולכן כדבריה "אין מה להזמין" טוב, ויתרנו והוזמנו שני מרקי אפונ. עם קרם פרש,  ושתי ונקניקיות טלה שבתפריט תוארו על מצע של פסטה,עם תבשיל כרוב, חזה אווז ושעועית בבובס.

המרק היה פושר ויחד עם קרם פרש הקר הוריד את הטמפרטורה הפושרת גם כך למרק שהיה פשוט קר,  את המרק כנראה עשו מאפונה רגילה ולא מעדינה וזה בסדר,  אלמלא טחנו אותו גס.טחינה זו גרמה לגירוים חוזרים ונשנים בגרון מלווים בשיעולים והתעטשוית , שהצטריכו בקשות חוזרות ונשנות למפיות שהוגשו במשורה...ויתרנו.

מנת הנקניקיות הוגשו.  צלחת יפיפיה אדומה אהבתי מאוד את הצלחת. את האוכל הרבה פחות.
שאלתי את המלצרית איפה הפסטה,  "בפנים", הפכתי והפכתי והפכתי את כול הכמות הענקית של הכרוב שלדעתי, עם כל  אהבתי לכרוב היו יכולים להספיק לעוד שני אנשים, למצוא את הפסטה ואז הבנתי.  הפסטה היא בעצם פתתי קוסקוס ושוב לא הרבה.

סליחה!? פתיתים אני יכולה להכין גם בית.  היו וספרתי,  ארבע חתיכות של חזה אווז קטנות מאוד שניכר שנחתכו שוב ושוב ,  שעועית בובס שבע חתיכות(וכן, שוב ספרתי ).  אבל המון המון כרוב, ממש כמות חריגה ומוגזמת.
החרדל היה מהזן החריף מאוד, והלא טעים והכמות הייתה מוגזמת בטירוף וללא פרופורציה לכמות הניקניקיות בצלחת,  כמות גדולה מאוד של מלפפונים חמוצים הקטנטנים והמלוחים עד מאוד.

זוג הנקניקיות היו מצד אחד חרוכים אם לא שרופים, ומהצד השנח בהירים עד מאוד שחשדנו שזה פשוט חי  - חוסר אחידות שלא מעלה תיאבון.
חלק גדול מהאוכל הושאר,  המלצרית פינתה ולא שאלה שאלות.
164 ש"ח מיותרים,  על אוכל שהוכן ללא אהבה דאגה ,איכפתיות, ועם דאגה לחסוך בעלויות אבל לקבל כסף טוב.
יצאנו ברגשות מעורבים אכלנו שם המון פעמים וזה היה אחד מהמקומות החביבים עלינו. חוסר הבנה על כך שהבעלים במקום להתמקד באוכל ובלקוחות התמקד בלקשקש עם המלצרית,  וצער על שמקום טוב הדרדר לשירות גרוע ואוכל גרוע עוד יותר.