פורום ביקורת מסעדות
נושא: חמישי ברוטנברג  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/12/2015 | 14:08
5
380
גילוי נאות- רוטנברג היא מסעדת בית עבורי. אני לא נוהגת לכתוב דיווח יותר מפעמיים על אותה מסעדה, אולם רוטנברג יצאה עם תפריט חדש ולאור חגיגות היווסדות הגענו לנסות וראיתי לנכון לרוץ ולספר.
אז מה היה לנו פה? לראשונות- לאמצע השולחן סלט ג'רג'ר, רענן, מריח טריות, מתפצפץ בפה. כיף.(32). אני לקחתי ממיוחדי היום ביסק סרטנים שהיה טעים בטירוף. אני מתה על ביסק שהיא מנה כלל לא שכיחה במחוזותינו  והיתה מהטובות שאכלתי.(30). עוד הוזמנו - האמיצה, שאינה מחובבות פירות הים התעקשה על מנה של שרימפס קצוצים ואמרה שהמנה מעולה. טעמתי ומסכימה בפה מלא(40) לשמרן- פטה כבד עוף. טוב אך מנה ותיקה ומוכרת. ולבעייתית (היינו בהחלט שולחן מאותגר) מרק בשרי (30)שהיה בסדר גמור, אבל זה עונשם של ההולכים על בטוח.
לעיקריות: קרעי פסטה טריה לבעייתית.(70) מנה מצויינת. מלאת טעמים, ים תיכונית. הגברת היתה מבסוטית. האמיצה והשמרן הזמינו חזה אווז עם ריבת(בצל?), מנה מהמיוחדים. (80-90?) . עשויה במידת עשייה לפי הזמנה. עוד שיחוק!! ואני לקחתי תבשיל פירות ים ברוטב סרטנים (90), התלבטות קצרה ביני לבין עצמי, המנה שלי היתה הטובה מכולן אבל כשהאחרות נושפות בקלות בעורפה. בשל החגיגות פונקנו בכוס קאווה אישית ובפלטת קינוחים משותפת. הקינוחים טובים אך כמתנזרת ממתוקים לא אעיד עליהם. בעובדה, התכולה הוכחדה מהר מאד. אני קינחתי בגראפה אתרוגים אחת הטובות אם לא ה... קפה ותה. לא זוכרת פירוט מדוייק אבל לא הגענו ל600 לארוחה מלאה 5 ראשונות, 4 עיקריות . VFM - ועוד איך, והרבה מעבר.
רוטנברג - מסעדת שף קטנה, חמימה, לא מתיימרת אבל כל כך מקיימת. מומלצת בחום.