פורום ביקורת מסעדות
נושא: הפרוזדור  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/12/2015 | 10:04
5
655
לאחרונה נפתחה במקומו של הוויט הול במנדלי מו"ס המבוגריה חדשה שמתמקדת בעיקר בטופינגס. הייתי קצת סקפטית כי אני מעדיפה שהקציצה תהיה ממש טובה במקום כל מיני תוספות מעל ההמבורגר, אבל בכל זאת החלטנו ללכת לבדוק את העניין (המבורגר ועוד כזה שלא רחוק מהבית...).
 
הגענו אתמול בערב, המקום מעוצב בצורה נחמדה  ונעים לשבת שם. השירות שניתן היה שירות טוב לאורך הערב, ולמעט תקרית אחת במסגרתה אחד המלצרים ניגש לשאול איך האוכל כשהייתי באמצע הביס ולפני שהספקתי לענות הסתובב והלך, השירות היה מאוד קשוב להערות.
 
אני והבחור חלקנו שני המבורגרים - טוני מונטנה ואלוף הבצלות.
אלוף הבצלות - מיונז שום, גאודה, בצל מקורמל, טבעות בצל ובצל כבוש (56 ש"ח)
טוני מונטנה - גאודה, רוטב שום קובני, בצל כבוש ותפוצ'יפס (54 ש"ח)
 
אז נתחיל מהטוב: הקציצה מצוינת, הטופינגס עובדים מצוין עם ההמבורגר והלחמניה מבריקה ותורמת לכל הכבודה הזו.
 
המבאס: הקציצה היא בגודל של 150 גרם. אפשר להזמין כפול בתוספת של 18 שח, אבל אז, מגיעים להמבורגר שעולה למעלה מ 70 שח ללא תוספות. לא זול בכלל. המזל היה שלא הייתי רעבה בטירוף ולכן ה 150 גרם היה מספיק לי. ככלל, המבורגר של 200-250 היה עדיף כי זה בדיוק הגודל המתאים לארוחה שלא יוצאים ממנה מפוצצים.
 
הרע: התוספות. הזמנו צ'יפס, צי'פס עגול מזוגזג וטבעות בצל. הצ'יפס היה צ'יפס מקדונלדס הכי בסיסי שיש וקצת מבאס. הצ'יפס העגול המזוגזג הזכיר את הצ'יפס המסולסל של הבורגר ראנץ' אבל בקטע נחמד של טעמי ילדות והיה התוספת המוצלחת ביותר.
טבעות בצל הן אהבה והתמכרות שלי, בכל מקום בו יש טבעות בצל שמוכנות במקום אני מזמינה. לכן, הן היו מבאסות במיוחד. הציפוי שלהן היה עבה וכבד מדי. הרגיש כמו ציפוי שניצל ואם הייתי אוכלת יותר משתיים הייתי מסיימת עם יציקה לא נעימה בבטן.
המיונז והקטשופ הרגישו מהסוג הזול, כזה שמחלקים בבריכה וחבל - הייתי מצפה ממקום שמכין המבורגרים ברמה כזו שילוו אותם עם קטשופ ומיונז קצת יותר איכותיים.
 
לא אכלנו את טבעות הבצל ושאלו אותנו עליהן, בעקבות ההערה שלנו הורידו לנו אותן מהחשבון.
 
לקינוח חלקנו בננה ספליט שלא הייתה בדיוק בננה ספליט (28 שח לדעתי) - חתיכות בננה עם הרבה קרמל, גלידת וניל נחמדה וקצפת. הייתה יופי של סיום לא כבד מדי לארוחה. מה שכן, הייתי ממליצה להם לחתוך את הבננות לטבעות ולהקפיד יותר על הניקוי שלהן.
 
כולל 2 חצאים של סם אדאמס מהחבית הייתה יופי של ארוחה וכנראה שנחזור.