פורום ביקורת מסעדות
נושא: יותר מדי אוכל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/12/2015 | 09:18
2
399
בשישי בבוקר היינו צריכים לקפוץ לנמל תל אביב לאסוף שוקולד שהבחור ממן במסגרת פרויקט הדסטארט - שוקולד פנדה. זהו שוקולד טבעוני, הבחור רכש 10 חפיסות שכללו - שוקולד מריר, חלב ולבן, שוקולד עם אגוזי לוז, עם מילוי קרם בוטנים, עם קרמל מלוח ועם נוגט.
 
השוקולד כשלעצמו חביב ביותר, לא מהטובים שאכלתי אבל גם לא מהגרועים. המריר בעל טעמים מודגשים של קלייה כך שהוא לגמרי לחובבי הז'אנר. שוקולד קרם הבוטנים חסר קצת קרם בוטנים. בכל השוקולדים שאינם מריר ישנה תוספת של שבבי קוקוס ווניל כדי לייצר את הטעמים.
 
כיוון שכבר היינו בנמל קפצנו לשוק הנמל. העובדה שהיה כבר לקראת צהריים וגם יום גשום הובילו לכך שהמקום היה די דל בקונים ביחס למצופה ואני מניחה שזה השפיע על המחירים שלא היו יקרים מאוד.
קנינו הבייתה עלי גפן מאחת המעדניות שהיו פחות מוצלחים ממה שאנחנו קונים בלווינסקי, פלפלים קטנים מתוקים, בזיליקום, כרישה, בייבי גזרים ולפת, גזרים צבעוניים ושתי חבילות גדולות של כרוב ניצנים. כל אלו יהפכו להיות דברים מעניינים במהלך השבוע.
 
אחרי קפה קצר אצל חבר שגר לא רחוק המשכנו ועברנו דרך אדון שיפון הבייתה - באזור 15:00, לקראת הסגירה, בדומה למקומות אחרים הלחם השני בעשרה שקלים, לכן לקחנו לחם כוסמין בטטה ולחם קלמטה עם אורגנו ולדעתי עוד משהו ששכחתי. 
 
בערב אצל בת הזוג של אביו של הבחור חמין חביב בהחלט, עשה לי חשק להכין אחד משל עצמי בעוד שבועיים.
 
בשבת חברה הגיעה לסייע לנו לעשות סדר בספריות, אני קיבלתי את מטלת הבייביסיטר על בת השנה שלה וכמובן שנהנתי מכל דקה. לצהריים הכנו deep dish pizza עם זיתים שחבר הביא לנו בואקום מהאיים היווניים לפני כמה חודשים ועוד לא השתמשנו בהם ופטריות. הבצק יצא מצויין, הבחור עדיין לא מרוצה מהטעמים עד הסוף.
 
בערב, קפצנו עם חבר לסנטה קתרינה. במקור תכננו בכלל המבורגר אבל כיוון שמעולם לא היה במסעדה החלטנו לבדוק אם נצליח למצוא מקום - ואכן הצלחנו.
חלקנו 4 מנות - גירוס טלה שהגיע עם מעין לאפה עם הרבה ירוקים וגם צנוניות. בצד גם הגיע הרוטב הירוק שהם מכינים שבעבר לא היה חריף אבל שופר והיום חריף וטוב. המנה עצמה קטנה יחסית. קובנייה שהייתה נהדרת אבל חבל שלא מגיעה עם שום פחמימה בצד, את הפיצה ביאנקה הנדרת שלהם ובורקס חתונות - בצק עלים חתוך בצורת בורקס ובין החתיכות תבשיל זנב שור מעלף עם גזר וברוקולי ורוטב שהייתי מוכנה לשחות בתוכו. רק בשביל המנה הזו שווה לחזור שוב ושוב.
 
השף כמו בכל ערב שהייתי שם יצא לסיבוב בין השולחנות להגיד תודה ולטענתו גם זכר אותנו מביקורים קודמים, נחמד.
 
קינחנו בבסבוסה, החבר שזו פעם ראשונה שלו שם טען שהגלידה פחות מתחברת לו, אמנם אני אוהבת את המנה אבל קצפת לא ממותקת הייתה מוצלחת כאן יותר.
 
כולל שלושה חצאים של גולדסטאר - 305 לפני.