פורום ביקורת מסעדות
נושא: הנשר הגדול ביהוד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/12/2015 | 23:23
4
722
ביום ראשון רציתי לנסות מקום שעוד לא הייתי בו והפור נפל על הנשר הגדול, מסעדת דגים ששוכנת ברח' שבזי 10 ביהוד.

כשנכנסתי הושיבו אותי באחד השולחנות והמלצרית (שמסתבר ששמה סמדר והיא אשתו של בעל המקום) שאלה אותי בסוג של סקפטיות מה אני מחפש וציינה שיש להם רק דגים. בשלט בחוץ כתוב שיש גם בשר והאמת שדי שמחתי שאין בשר, אני מעדיף מסעדות מתמחות ולא כאלו שמנסות לשחק בכמה מגרשים. לטעמי עדיף פשוט להחליף את השלט כדי להימנע מסיטואציות כאלו.

אחרי שסוף סוף קיבלתי תפריט הסתבר לי שיש 5 סוגי דגים (מושט, בורי, דניס, קרפיון ולברק) שעושים אותם רק בתנור. זה די מוגבל לטעמי ולא מבין למה לא להביא דגים אחרים כמו אולי לוקוס, מוסאר, ברבוניות אבל שיהיה.

מלבד הדגים ראיתי בתפריט סלטים, חומוס וצ'יפס. באופן כללי תפריט מאוד מצומצם.

הזמנתי את הבורי, סלטים וצ'יפס.

מבין הסלטים בלטו לטובה הטחינה והמטבוחה, כמו כן היה שם קולסלו לא רע, סלט ירקות שניכר בו שנחתך מראש וחבל שכך, סלט חצילים במיונז די משעמם וסלט גזר בתחמיץ שהיה מתקתק מדי.

הייתה גם פנכת מחמצים שכללה פיסות גזר,פיסות מלפפון ופיסות פלפל ירוק בתחמיץ שהתבסס על בהרט לחמוצים. זה היה חריף וטעים.

הגיעו גם שתי פיתות שחוממו על צד אחד כך שצד אחד היה פריך והשני רך ואוורירי. הצליח להם הטריק הזה.

הצ'יפס היה טרי, חם ונפלא.

עכשיו הגיע הדג, הוא הגיע פתוח לשניים ולפני שנצלה בתנור עבר ככל הנראה צלייה בגריל שהיה לא ממש נקי וכך דבקו בו קצת שאריות פיח. מעבר לזה הבורי היה עסיסי וטעים (אחרי שסחטתי עליו לימון, לפני זה היה טיפה תפל). מעל הדג פיזרו רצועות בצל ועגבניה בסגנון ה"סלונה" אבל לטעמי זה לא הוסיף לדג שום דבר.

שאלתי אם יש קינוחים ואמרו לי שיש בקלאווה, העדפתי לוותר והכול יחד עלה 100 ש"ח שזה מחיר משתלם מאוד.

שאלת השאלות - האם אשוב למקום? שאלה טובה. אני אוהב דגים ומכיר מסעדות דגים שיש להם מגוון רחב יותר בתפריט ורמת הכנה קצת מוקפדת יותר (למשל "השקד") אבל סך הכול די נהניתי מהארוחה, המחיר זול והמיקום קרוב יותר ונוח יותר אז כנראה שאשוב מתישהו.