פורום ביקורת מסעדות
נושא: פיצה Brunno בחיפה - ביקור שלישי ועוד לא התאכזבתי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/01/2016 | 21:28
4
354
שלום לכולם,
 
לאחר התייעצויות כאן בנוגע לארוחה קלה בחיפה (תודה ל - pix37, salo22, sweetdreams ו - ק ר ש י נ ד ו), הצלחתי בכל זאת לתמרן קצת את הלו"ז על מנת להקדים טיפה, אך לא מספיק כדי לטעום ממנעמי העיר התחתית. לכן, החלטתי לחזור לפיצריה האהובה עליי בעיר: ברונו במרכז הכרמל (שדרות הנשיא 128). שמה המלא: Bruno - Casa Della Pizza. הנה דף הפייסבוק שלהם.
 
מדובר בפיצה מרובעת הנמכרת במלבנים, על פי מידות קבועות מראש (כלומר, לא לפי משקל, כמו בגל הפיצריות שצמח במחוזותינו לפני מספר שנים). אגב, החתיכות לא לגמרי אחידות בגודלן, כך שאפשר לקבל מנה אישית בגודל רגיל ומנה אישית בגודל גדול
 
הפיצות נאפות מראש לדרגת 80% אפיה (כך נכתב על השלט במקום) ולאחר ההזמנה נשלחות לעוד זמן קצר בתנור הלבנים, להשלמת האפיה (ולחימום). במקום יש מגוון נחמד של תוספות. באגף הצמחוני היו: שלושה (ואולי ארבעה?) בצלים, שלוש (ואולי ארבע?) גבינות, קישואים, ברוקולי וזיתים שחורים, מרגריטה, ואולי עוד אחד שאיני זוכר כעת. על האגף הבשרי לא הסתכלתי...
 
מנה אישית (מלבן אחד נאה) של הפיצות המיוחדות (כלומר, לא מרגריטה) עולה 18 ש"ח. למי שרעב, מנה אישית לא תספיק. מנה כפולה תהיה די והותר (זה מה שאני לקחתי). יש במקום 3-2 שולחנות קטנים בפנים, עוד 4-3 שולחנות בחוץ וגם בפנים פינת ישיבה קטנה סטייל בר עם כמה כסאות גבוהים.
 
הפיצות שלהם מצוינות - בצק דק ופריך, לרוב לא יותר מדי גבינה ולא יותר מדי תוספות (אם כי יש חריגות...), עם רוטב נהדר וגבינה טובה מאוד. חוץ מפיצות יש רק שתיה (גם קלה וגם בירה/יין). לפי הכתוב במקום, כל הפיצות שלא נמכרות - נתרמות בסוף היום לילדי עמותת "עלם". הפיצות נאפות בכל בוקר (ובהמשך היום, כמובן, לפי הצריכה).
 
לדעתי, זו אחת הפיצריות הטובות בארץ (אלא אם אתם אוהבים פיצה נפוליטנה - זה ממש לא הסגנון הנפוליטני) ואני נהנה לחזור אליה בכל פעם מחדש.
 
ארנון