פורום ביקורת מסעדות
נושא: קצת בחוץ והרבה בבית  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/01/2016 | 10:55
8
396
בשישי בצהריים נפגשנו עם חברים לארוחת צהריים במקום בשם בוקה אשר ממוקם בפינת אחד העם וחשמונאים. מדובר בבית קפה שיש בו דגש לא קטן על האוכל. הוזמנו שני מגשי ארוחת בוקר שכללו מקושקשת, לבנה נפלא,טחינה, עוד סוג של גבינה, ירקות לא שגרתיים (ברוקולי, בטטה), סלט וללא צימחוני גם טונה. 
הוזמנה גם שקשוקה שהמזמין מאוד נהנה ממנה ואני והבחור חלקנו תפו"א בסגנון לג בעומר - תפו"א קריספי עם שמנת חמוצה ועוד כל מיני דברים וכן סביח מפורק (ערימה של תפו"א עגבניות, חצילים, הר של טחינה, גרגירי חומוס ועוד) שהיה גם הוא מוצלח והגיע עם פיתה בצד.
במקור רצינו להזמין את הבורקס שלהם אבל בדיוק אזל.
הבחור שתה שוקו נוטלה ואני יין מתובל.
האוכל מצוין ומהווה VFM מאוד מוצלח. החיסרון? השירות במקום מעופף מאוד ומנת הסביח נשכחה במשך הרבה מאוד זמן וכך גם אחד המשקאות של אחד החברים שלנו.
קינחנו בקוקילידה שהיו עוגיות רכות עם גלידה (לדעתי הגלידה לא תוצרת המקום) ועוגיה מפורקת שהייתה למעשה פראנץ' טוסט מושחת לחלוטין עם קרם פרש, טחינה (!!!) מייפל ונוטלה ובצד עוגיה מפוררת.
ניצלנו את ההפוגה מהגשם כדי לברוח הבייתה.
 
בערב - סלמון בתנור עם הרבה מאוד שום וגראטן תפו"א.
אני והבחור החלטנו להכין אוכל לעבודה לשבוע הקרוב - הוא ירכי עוף עם אורז ושעועית בתנור, אני הכנתי קציצות הודו עם שעועית אדומה ולובייה ברוטב עגבניות.
 
בשבת אצל ההורים, כרגיל ארוחה נהדרת, אבא הכין כבש. הבחור הכין טארטלטים של שוקולד עם פיסטוק לקינוח שזכו להצלחה גדולה גם הבוקר בעבודה.