פורום ביקורת מסעדות
נושא: בשישי the bun בשבת ארוחת גדולה לחברים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/01/2016 | 13:33
252
ארוחה גדולה ביום שבת גררה לא מעט הכנות במהלך השבוע, אבל נתחיל ביום שישי בצהרים המאוחרות בשוק הכרמל, הזמנו שלט בדוכן בנחלת בנימין ובנתיים חיפשנו מקום לאכול, החלטנו לנסות את THE BUN, התפריט די מצומצם ובלי המון אופציות צמחוניות לאישה אבל בחרנו בזוג מנות באו, אחד עם טופו ואחת עם בשר צלעות מפורק ובעיקרית אחת של קארי יפני עם טופו.
קודם כל הגיעה הקארי, מנה מכובדת של אטירות אורז דקיקות ברוטב ירקרק עם חריפות לא רעה אבל ללא גוף או ענין, הרוטב היה מעט דליל ונזל מהאטריות במקום לעטוף אותם, הירקות היו פריכים והטופו רק וטוב אבל מנה לא מפילה או מענינת במיוחד .
הלחמניות הגיעו קצת אחרי הקארי, הבצק עצמו היו טוב ולא דביק אבל המילוי משעמם למדי וחסר לי רוטב או עסיסיות כלשהי.
לקינוח קרם קרמל עם מיסו, הקרם היה קריר ונעים ומתוק במידה והמיסו היה שיחוק נחמד למדי, סה"ע 165 ש"ח בלתי מוצדקים בעליל, VFM נמוך לטעמי ביחס לשאר המקומות בפינת הרחוב- המנזר או התורכי, לא נראה לי שנחזור.
 
ביום שבת ארוחה לקרוב לעשרים איש, הכנתי סיר צ'ילי צמחוני ענק, לחמניות גבינה בגרסא רגילה וגרסא לרגישים לגולטן על בסיס קמח תירס שיצאו מעולות, סלט שומר וכרוב עם המון לימון, סלט ירוקים עשיר, סלט ערבי עם הרבה עשבים קצוצים דק, תבנית תפוחי אדמה בדבש ופפריקה מעושנת, קצת שעועית שחוהר ועדשים כתומות מהצמחוני ברחוב ירושלים בכפר סבא ועוד הרבה הרבה דברים שהשאר הביאו, יותר מדי אוכל שהספיק לגדוד