פורום ביקורת מסעדות
נושא: סיכום סופ"ש בצפון (והיום בת"א   לצפיה בהודעה המקורית)
תאריך: 17/01/2016 | 21:41
19
731
נסענו לסופ"ש זוגי בצפון ואני חוזרת עם המלצות .

רק רוצה לציין שאני לא מבינה את זה שמזמינים מקום די זמן מראש וכשמגיעים למסעדה מקבלים מקום לא משהו .
 

מוסקט – מלון מצפה הימים:
על אף שהזמנו מקום התיישבנו איפה שהיה פנוי ובמיקום סתמי (יש שם מרפסת עם נוף מרהיב שהייתה בתפוסה מלאה של כל השולחנות הזוגיים – אז מה (?!) הטעם בלהזמין מקום כשיש מקום וגם ככה לא טורחים לשמור לך מקום. מעצבן.
הגענו לעסקית צהריים (בכלל עסקיות זה משתלם לעילא )!
הזמנו חציל על האש, סלט (הגיעו שורשי עונה נהדרים), ברווז צלוי לי וסטייק לו. פרט לסטייק (שהיה לא משהו ואותה תלונה נשמעה גם משולחן שכן) הכל היה טעים וטרי ובמיוחד הקינוחים שהיו השוס - בצק שקדים פריך במילוי קרם שקדים ואגסים וכוסית מרנג במילוי קרם לימון בעיטור תותים טריים.
 
שראביכ בכפר ראמה:
תודה לכם על המלצה נהדרת זו! מקום חמים, משפחתי ואינטימי, במקום מחבוא , המביא לחיך טעמים חדשים ונהדרים של טריות ועונתיות!
אכלתי פה את הזיתים הכי טובים EVER (תובלו בזעתר? אין לי מושג) ואני מנחשת שאכלתי לפת כבושה שהייתה מעולה גם היא!
לקחנו חציל על האש עם רוטב פטל (מרקמים ושילוב מעניינים), כרובית בטחינה (טחינה מופלאה בטעמה וסמיכותה), סלט עלים (אין לי מושג אילו עלי בר היו שם. לשוני לא זיהתה דבר פרט לנענע ומרווה ) ומסככן שאם לסכם זאת בצורה פשוטה הינו עיגול בצק פיצה בינוני בעוביו ועליו קרעי עוף ובצל, מתובל בסומק וקינמון והכל אפוי בתנור.
היה לנו טעיייים מאוד!!! המקום הזה הוא שיחוק ואני מקווה שלא ישתנו!
 
בת יער – יער ביריה:
גם פה הזמנו מקום וצופפו אותנו על שולחן לזוג (היו גם שולחנות לארבע ערוכים לזוג).
אין חדש תחת השמש. זה מקום שאנחנו פוקדים תמיד אם אנחנו בסביבה ונהנים כל פעם מחדש.
לקחנו את נזיד הבוקרים האהוב עלינו (מרק שעועית ובשר סמיך), לחם הבית שינגב היטב את שאריות המרק , המלצרית המליצה על טיבון במשקל 500 ג' לשנינו (400 ג' בשר נטו), אנחנו העדפנו 500 ג' אנטריקוט (הערכנו שהיו פחות מ- 400 ג' בשר נטו) והואילה בטובה לתת לנו שתי תוספות במקום אחת (סלט עלים וצ'יפס מהקפואים). אין מה לומר – הבשר  היה מושלם! (נלקח M).
כמו כן, בן הזוג הזמין חצי ל' בירה (ויינשטפן) שהגיעה בכוס מגף. לדעת שנינו לא הייתה שם חצי ל' ובהתחשב במחיר זה צורם.
 
מסעדת אמיר בתרשיחא:
עוד מקום שעליי להודות לכם שהכרתם לי אותו עוד בסבב הקודם שלי באיזור. בשבת יש שוק בתרשיחא - לא משהו לפסר עליו, ומזה"א הנפלא כיוון אותנו למצוא חניה במהרה ולהזדרז לאמיר.
הזמנוחומוס משוושה במרקם וטעם נפלא! סמיך ומחליק בגרון, עלי גפן (כי אני מכורה למעדן הזה ), חציל יווני (חציל קלוי על האש ומעורבב עם גמבה, בצל ופטרוזיליה) וסלט ירקות הכי פשוט של מלפפון ועגבניה ופטרוזיליה, כמו שאני מכינה בבית אבל שלהם היה טעים כפליים! לא יודעת להסביר למה! וצ'יפס. כזה שחותכים במקום ויש לו צבע וטעם של .
קינחנו בגלידריית בוזה המהוללת ואין מה להוסיף על זה. קשיופאה ומוזה בוזה - להתמכר ולבקש עוד!
 
אמורה מיו בתל אביב:
חזרנו הביתה במוצ"ש והבוקר שלחנו הילדים למסגרות והמשכנו ברכברת לת"א ליום של מרגוע.
רצינו לראות את שורנה מרקט. לא התחברנו. יקר ולא דיבר אל שנינו בכלל. אז המשכנו לטייל ברגל אקראית והגענו לאמורה מיו באבן גבירול. זכרתי המלצות על המקום (שוב ונכנסנו. וטוב שכך .
הגענו לעסקית טעימה ומשתלמת! לקחנו את מרק היום (עדשים) שהמלצרית הנחמדה חילקה בשתי קערות, פיצה 4 גבינות, רביולי בטטה ברוטב פסטו (שלא מופיע בתפריט העסקי וכששאלתי נאמר לי שאפשר לקחת), בירה לו, מרטיני לי (פעם ראשונה שלי - היה לי טעים).
הכל היה מעולה! המנות ענקיות! תמורה טובה לכסף במיוחד בעסקית.
 
לינה: "בתי החלומות של משפחת פלג" באמירים. חשבו שם על ה כ ל ! היה מצוחצח, מסודר, שליו, מצוייד כמו הדירה שלנו ויותר. אנשים מקסימים ומארחים למופת! מאחלת לנו שנחזור לשם שוב ומאחלת להם שימשיכו לתחזק את הכל ביד רמה ובכזו מקצועיות. סופר מומלץ!
 
המשך שבוע נפלא!!!