פורום ביקורת מסעדות
נושא: דה נורמן. חוויה מבאסת.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/01/2016 | 10:38
28
894
לא הייתי בפורום הזה מיליון שנה, אבל אחרי ערב בנורמן אתמול, מרגישה שבא לי לחלוק את החוויה....

נתחיל מהדברים הטובים-
המקום יפיפה.
העיצוב של המלון כולו פשוט מדהים. אני עדיין זוכרת את המבנה שעמד שם קודם ופשוט אי אפשר שלא להתפעל , שלא לומר, אי אפשר שלא לקנא במעצבים ובאדריכלים שלקחו חלק בפרויקט המהמם הזה.
גם על השירות, יש לי רק דברים טובים לומר. למרות שזה מקום שמזמין את ההתנשאות המלצרו-תל-אביבית הפופולרית, השירות אדיב, נעים ומקצועי. בלי התנחמדויות יתר, ובלי לתפוס תחת. כן ירבו מקומות כאלו.

איפה הבעיה?
או.
האוכל.
 
גם פה נתחיל מהטוב- סלסלת לחמים ודיסקית חמאה שהוגשו בתחילת הארוחה היו המנה המוצלחת של הערב. (יחסית ובדיעבד, כן? זה לא שבאמת היה שם משהו מיוחד...)
 
היינו ארבעה.
הזמנו למנות ראשונות-
קרפצ'ו בקר: שהיה בסדר גמור. אם כי לא מצטיין בשום פרמטר. היה פשוט משעמם קצת.... אפילו הטיפת פרמזן המקובלת על קרפצ'ו הגיעה הפעם בדמות פירורים ספורים בגודל של גרגרי מלח גס כך שממש לא הורגש.
פריטו מיסטו: קיבלנו צלחת קטנטנה שבה 2 שרימפסים קטנטנים, 2 ראשי קלמרי ועוד 2 חתיכות גוף עם כמה פרוסות חציל- הכל בטמפורה גרועה. זה טוגן כנראה בשמן לא חם מספיק ויצא ספוגי ושמנוני להחריד. ראשי הקלמרי היו צמיגיים ברמה לא אכילה. והשרימפסים לדעתי (לא בטוחה, והיום שאחרי בכל זאת מלמד שאף אחד לא מת...) ממש מקולקלים. היה לזה טעם ממש חריג של "משהו לא בסדר".....
זה המקום לציין את מחיר המנה- 76 ש"ח. נכון שזו מנה ראשונה. אבל אני חושבת שבכל זאת כשמתחרים מנה ראשונה במחיר הזה, היא צריכה להיות טיפה יותר מכובדת.
הקוטן שלה, והעובדה שחלקנו מנות יצרה גם מצב שבו אי אפשר היה אפילו להתלונן או להחזיר, כי טעימה פיצית של כל אחד מאיתנו- והמנה הסתיימה. עכשיו, איך תחזיר מנה גמורה ותגיד "סליחה, נראה לנו שזה מקולקל...."??

נעבור לעיקריות:
מנת פילה דג ים: שהגיעה עם עיגול בצק שטוח ,לא ברור (ולא מוכן), בקוטר של 4-5 ס"מ,  ממולא בממרח ירקות. הדג עצמו היה בסדר , העיגול .. לא ברור. זו העיקרית המוצלחת מבין כולן.
מנה של צלעות טלה: לקח למלצרית 3 דקות לפרט את הרכב ומבנה התוספת... בפועל, המנה מגיעה עם חתיכה קטנטנה של עגבניה וזית. זו התוספת. מנת הצלעות גם היא קטנטנה... הבשר היה צמיגי וממש קשה ללעיסה. הסועד נשאר רעב ומבואס. עלות - 190 ש"ח.
2 מנות של פפרדלה עם צוואר חזיר , פטריות וציר בקר- מנה מהמיוחדים.
טוב, פה הגזימו!
הדבר הטוב שיש לי להגיד על המנה- סופסוף מנה בגודל סביר.
הדבר הפחות טוב שיש לי להגיד על המנה- אי אפשר היה לאכול את זה מרוב שזה היה רע. נטשתי אותה באמצע.
זה מתחיל בזה שהפפרדלה לא היתה מוכנה. לא אל דנטה, פשוט לא מוכן.
הפיסות צוואר חזיר התגלו כפרוסות דקיקות של איזשהו נקניק (משהו כמו פרושוטו) אולי זו חוסר ההבנה שלי פה, אבל ציפיתי לפיסות בשר ולא לפיסות נקניק.
על הפטריות אין לי משהו מיוחד להגיד, פרט ללעובדה שכנראה לא היה בהן שום דבר מיוחד.... אבל הרוטב? אלוהים!!! אני רוצה להאמין בכל ליבי שלא השתמשו בו בתועפות של אבקת מרק פטריות (למרות שזה בדיוק היה הטעם). באמת קשה לי להאמין שמקום כמו הנורמן יתבזה בזה, אז אולי פשוט סתם הטבח מאוהב ושפך כמויות מופרזות של מלח. כאמור, נטשתי באמצע .
 
עכשיו פה כן יכולנו להתלונן , אבל בחרנו שלא. סה"כ הבאנו בייביסיטר, קבענו עם חברים ובאנו להנות ולא לריב ולהתווכח עם אף אחד. למרות האוכל הגרוע היינו באוירה טובה ולא התחשק לנו להרוס.
וגם...מודה, שעם כמה שהמקום יפה, אני לא מתה על מקומות כאלו  והאוירה שהם מייצרים, ובשלב הזה, כבר די רציתי שהארוחה הזו תגמר כבר ונוכל ללכת לשבת באיזה מקום בכייף לקפה וקינוחים....... בקיצור, יצא החשק
 
ביחד עם בקבוק יין וטיפ השארנו עבור הזוועה הזו קצת יותר מ- 900 ש"ח.
הרמה הירודה של האוכל, בשילוב עם המחיר הזה, גרמו לי לחשוב שכדאי לחלוק את החוויה הזו הלאה.