פורום ביקורת מסעדות
נושא: קטע, אני הייתי בשבת בצהריים והחוויה שלי הייתה מעורבת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 24/01/2016 | 19:46
6
372
הייתי עם המשפחה בצהריים דווקא, מהראשונות מאוד התרשמתי ומהעיקריות  פחות. פעם ראשונה שלי במסעדה.
 
אכלתי את הקרפצו ובניגוד אליך חשבתי שהוא היה בין הטובים שאכלתי בזמן האחרון.
מנה יפה בגודלה, הטעם של הבשר היה טוב, התיבול לא השתלט על איכות הבשר. לא יותר מדי שמן, לא המון גבינה. טמפטורה נכונה. הבשר דיבר.
קוקי סאן זאק עם קרם בטטה לבנה, ציר פטריות וקוניאק שהיה פשוט מצויין, המנה המצטיינת של הערב. עם רוטב שליקקנו בהנראה וכל קוקיה הייתה עשויה לעילא ולעילא, הייתי יכולה לאכול עוד 10 כאלה בשקט.
סלט שרימפס (ארטישוק, נענע ועגבניות צהובות) שהיה טוב, קראנצי וטעים, גם השרימפס וגם הירקות שהגיעו איתו, אני אוהבת ארטישוק, אוהבת נענע ואת שילוב הטעמים. 
פלפלים עם גבינת המאירי שהיו סתמיים אך טעימים.
טארט בצלים ואנשובי שהיה בהחלט טעים והיה אופציה נחמדה למי שלא אוכלים נא או פירות ים (ההריונית אכלה).
 
בעיקריות - קומסי קומסה.
 
אחי ואחותי אכלו את האווז קונפי. אחותי אכלה מנה דומה בפורטר אנד סאנס לפני שבוע והיא השוותה ולטעמה המנה של פורטר נצחה. לא חשבתי שאף אחד מהם נפל מהרגליים והביס שלקחתי חיזק את ההרגשה. לא היה מושחת מספיק, גם אני מכירה את המנה של פורטר ובמבחן ההשוואה (שלא לדבר על הגודל במחיר דומה מאוד!) היא מנצחת.
 
אבא שלי לקח את הצלעות - בשביל 192 ש"ח - אין שם מספיק בשר. הוא לא קיטר אז כנראה היה בסדר, אבל לא למעלה מכך. מה גם שבמחיר הזה - התוספת צריכה להיות כלולה. (+20 על צ'יפס/פירה?!).
אמא שלי לקחה את הדג ים (לוקוס), גם ממנה - היא אכלה, אבל לא נשמעו קריאות התפעלות יוצאות דופן.
אני אכלתי את הריזוטו קלמארי - היה לי טעים ++. גם כאן, לא מנה גדולה. קצת מלוחה מדי לטעמי אבל אני סופר רגישה לזה, קצת חסרת יחוד -  ריזוטו ברוטב עגבניות וקלאמרי. עשוי טוב, חסר ברק.
לא זוכרת בשום אופן מה גיסי אכל.
 
הקינוחים (מצ"ב תמונה) היו טובים מאוד ונדיבים. קיבלנו את הטארט על חשבון הבית. 
ה-bread pudding שלהם במיוחד הצטיין. גם טארט הלימון. נמסיס - ככה ככה. מעוגת הגבינה לא טעמתי.
 
ה-VFM שלהם קצת קשה לעיכול. יש מסעדות טובות יותר בתמחור הזה, אבל ככלל - זו הייתה ארוחה טובה, אבל לא בטוחה שנחזור פעם נוספת.