פורום ביקורת מסעדות
נושא: אלבמה - אזור תעשיה נתניה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/01/2016 | 09:11
2
658
הינו ברשימת המתנה שבועים , קצת נידנדתי להם כי לתאם תאריך ל 3 אנשים , לא קל . ערב קדם עניתי לשיחה ממספר לא מוכר וזו היתה הבחורה מאלבמה. שולחן לשעה 19 והודיעה שהוא שלנו עד 21
המסעדה קטנה, ספרתי כ 40 כסאות אולי קצת פחות. בניגוד לבקור קדם שהיה לפני מספר שנים- לא היה ריח עישון במסעדה ולא יצאחי כשבגדי ספוגים ריח עישון.
 
הציעו לנו ארוחת טעימות של מספר סוגי בשר כולל אסדו או מנה אישית. היות ואני לא מחובבי האסדו שהוא שומני וגם שותפי לא, החלטתי שניקח מנות אישיות ונחלוק. עשיתי טעות שלא בקשתי שכל מנה תצא בניפרד.
 
לפתיחה קבלנו קערונת עם תבשיל  של שני סוןגי שעועית , תפוח אדמה ומעט בשר. הזכיר מאד חמין בטעם- הייתי רעבה מאד וחיסלתי קערה אחת בעצמי- קבלנו מילוי. סלט ירוק עם פרוסות צנונית בצל סגול ועגבניות ,רענן בתבול אורגנו מוצלח וכרוב כבוש.
 
כל מנת בשר יצאה עם שני חצאי תפוח אדמה אפוי. ראשון הגיע השייטל שהיה עסיסי , מעדן של ממש. אחריו סינטה עגל- נתח מכובד- 300 גרם להערכתי -טוב מאד. כל מנה חתכנו ל 3 וחלקנו. אחרון נתח קצבים שהיה עשוי מדי לטעמי אבל השותפים אהבו ואכלו את כל המנה.
 
שתינו יין לבן - בלו נאן- "לימונדה" אמרתי לזה שהביא  , מיץ תפוחי עץ שהביא השני ובעיקר מים שקבלנו בקנקן במסעדה. מראש הודיעו לנו להביא שתיה איתנו בשולחנות ליד נראו בקבוקי קולה משפחתים וגם יין- ללא חיוב דמי חליצה.
 
המלצרית ,שהציגה עצמה בשמה ברגע שניגשה אלינו - הודיעה שמגיע לנו שתיה חמה וקינוח. בקשנו תה עם נענע שהגיע בכוסיות קטנות ומוס שוקולד שהגיע גם בכוס קטנה- בדיוק מתוק לסיום ארוחה. 
 
בשעה 20.50 ניגש מלצר עם החשבון והודיע שהשולחן של 21 בדרך....חברי היו מופתעים- פעם ראשונה שמגרשים אותם ממסעדה. הסברתי להם שזה היה ידוע מראש וכך נקטעה שיחה מקצועית מרתקת 
 
החשבון 320 שח לא כולל דמי שרות 
לציין היה לפחות שולחן אחד ריק- בררתי בצאתנו הכיצד- המאחרת אמרה שלמרות שמתקשרים לוודא יש אנשים שמבטלים ברגע האחרון. 
 
השולחן שהזמנתי לחדש מרץ - טרם בטלתי- אני סוברה שנלך וניקח שייטל כל אחד.