פורום ביקורת מסעדות
נושא: אחרי שביקשתי המלצות חזרתי לדווח- סנטה קטרינה!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/02/2016 | 08:58
431
אמ לק- האוכל היה מעולה. האוירה קצת מעייפת...
ביקשתי המלצות לארוחה ביום שישי באיזור השוק/שינקין/רוטשילד שמתאימה לניזוני פליאו (כלומר הרבה בשר וירקות). הבחירה נפלה על 25M, אבל כשהגענו סביב 14:30 בחוץ היה תור של כ40 איש (ואני לא מגזימה) והמארחת אמרה שאין סיכוי שנצליח להיכנס לפני שהמסעדה נסגרת... עם חצי תאוותי בידי (האוכל שם נראה מעולה!!) המשכנו לכיוון מתחם הר סיני עם הפנים לסנטה קטרינה.
המתחם שוקק ביום שישי יפה בצהריים. אוירה ממש כיפית ברחוב. בסנטה קטרינה היה די מלא, אבל הציעו לנו לשבת על הבר שהיה פנוי והסכמנו בשמחה.
האווירה כאמור תוססת רק שהמוזיקה היתה בווליום בלתי נסבל. לא הצלחנו לנהל שיחה ויצאנו משם שתינו עם גרון ניחר. לא ברור לי למה במסעדה, בצהרי היום, צריך להיות ווליום של מוןעדון ריקודים. אבל מילא.
לאוכל:
סלט ירקות חיים עם ביצה וברינזה: ברינזה לא נצפתה, הביצה היתה חצי ביצה קשה, אבל הסלט התפוצץ מטריות, הירקות היו יפהפיים, התיבול פשוט וטעים ובגדול- זה היה אחלה סלט.
ירקות בטאבון עם טחינה: הייתי מוכנה לאכול עוד שלוש מנות כאלה. כ"כ פשוט וכ"כ טעים! הטאבון עושה ממש ממש טוב לירקות, התיבול כלל מלח גס בלבד והמנה היתה ממש טעימה.
כבד קצוץ עם בייגלה ירושלמי וקורנישונים: הכבד הקצוץ הכי טעים שטעמתי. כבד רך, לח, קצוץ גס ממש, עם תועפות בצל. מלפפונים מוחמצים בדיוק - םשוט טעים.
חוץ מזה הזמנתי מנה של קבב טלה שהיה רך ומעולה מעולה. אחלה ארוחה.
רצינו קפה אבל לא יכולנו לסבול את הווליום יותר, אז צעדנו לנו לדה דה ודה. שתינו קפה ואכלנו עוגת גבינה וטארט אוכמניות. ממש לא משהו לכתוב עליו הביתה. הקפה היה טעים אבל העוגות בינוניות מינוס.
ומשם להופעה של יוני רכטר האחד והיחיד- נשארו עוד 3 הופעות לפני שהוא מסיים את המסע ההופעות הזה- רוצו לראות