פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב טעים ומפתיע בלה אוטרה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/02/2016 | 15:54
1
344

ללה אוטרה הגעתי עם אחותי בספונטניות מרשימה, קיבלתי את הרכב החדש שקניתי והחלטנו לצאת לחגוג את המאורע. חיפוש קצר בגוגל הניב את לה אוטרה, מסעדה מקסיקנית קאריבית במלון אימפריאל. אני לא אוהבת אוכל מקסיקני אבל התפריט נראה מעניין והחלטתי לזרום ולנסות.
 
הכניסה למסעדה קצת לא ברורה והפתיעה אותי, שם המסעדה לא מופיע על הבניין (או שלא ראיתי) רק הסלוגן ודלת הברזל שמובילה לחצר קטנה עם כמה כסאות נראית סגורה. דלת ברזל נוספת מובילה למסעדה קטנה עם עיצוב מקסים. המקום מעוצב כמערת קבורה מקסיקנית עם כסאות קש ובר גדול ומרשים על אחד הקירות. הציעו לנו ישיבה על הבר היפה אך העדפנו שולחן. הגענו בשש בערב בדיוק להאפי האור שבמהלכו יש 50% הנחה על כל המשקאות. נחמד.

לא היינו מאוד רעבות אז הזמנו כמה מנות קטנות לחלוקה:
שרימפס קוקוס (48 ש"ח) שרימפסים מטוגנים בבלילת טמפורה עם שבבי קוקוס, מוגש עם סלסת אננס וצ'ילי וקרם פרש. המנה מתומחרת ב39 ש"ח לשלושה שרימפסים גדולים, הוספנו עוד 9 ש"ח לקבלת שרימפ רביעי. מנה מעולה, שבבי הקוקוס מוסיפים קראנצ'יות וטעם מרענן והסלסה נחמדה מאוד, אם כי הייתי שמחה אם במקום קרם פרש סמיך מאוד הייתה שמנת חמוצה דלילה ונוחה יותר לטבילת השרימפס.
סביצ'ה (52 ש"ח) – לא זוכרת מאיזה דג, אבל סביצ'ה נהדרת. חתיכות קטנות של דג על פרוסות דקיקות של קיווי עם רוטב סלק ופיסות קטנות של טורטיות שחורות פריכות. כל הטעמים והמרקמים השתלבו זה בזה בצורה נפלאה ויצאה מנה מאוזנת שהיה קשה להפסיק לאכול.
סלט ספיישל תמנון (68 ש"ח) – המנה המצטיינת בעיני. תמנון צרוב עם תפוחי אדמה קטנים, אורוגולה, בצל וקצת פלפלים חריפים מוגש על שעועית לימה עם יוגורט. התמנון היה עשוי באופן מושלם ושילובו עם שאר חומרי הגלם היה נהדר. היה לי קצת חריף מידי, אבל לא יכלתי להפסיק לאכול את המנה מרוב שהיא הייתה טעימה.
טאקו ברווז (44 ש"ח) – מנה צפויה ומשעממת, לא רעה אבל שום דבר מיוחד. בכלל, יש לי הרגשה שלא משנה מה ישימו לי בטאקו הטעם יהיה אותו דבר.

 אחותי שתתה קוקטייל Papa Ghede  (שעלה 23 ש"ח בהאפי האור) והיה מעושן ומתקתק והיא נהנתה ממנו מאוד ואני שתיתי קורונה (15 ש"ח בהאפי האור) שמוגשת עם מלח וטבסקו על פיית הבקבוק, הוזהרתי מהעניין מראש, ניסיתי בכל זאת ולא התחברתי, אז פשוט ניגבתי והמשכתי לשתות .

החשבון יצא 250 ש"ח, קצת יקר ביחס לגודל המנות, אבל היה טעים ונהננו מאוד.
השירות היה נעים ולקראת סוף הארוחה המלצר הסביר שהמסעדה היא לא ממש מקסיקנית אלא שהיא שואבת רעיונות מהמטבח המקסיקני והקאריבי, מה שבהחלט מסביר את ההנאה שלי ממנה.
לסיכום, מקום נחמד ששווה לחזור אליו עם חברים לערב קליל, טעים וכיפי.