פורום ביקורת מסעדות
נושא: גוצ'ה - דיזינגוף תל אביב - וואו ...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/02/2016 | 16:52
2
553
אחרי סיור קליל ברחובות תל אביב לקחנו את הרכב והגענו למלון(דיזינגוף סוויטס -דיזינגוף פינת גורדון - נחמד פשוט ונקי).
 
אני הלכתי לנוח לכמה דקות והתעוררתי קרוב ל- 22:00 בערב מה שאומר שהפסדנו את ההזמנה שלנו לרק בשר (לשמחתי אישתתי האחראית דאגה לבטל בסביבות 20:30)
 
התחלנו לעשות סבב על כל מסעדות הבשרים שאני מכיר בתל אביב ולמרבית ההפתעה התברר שלפחות מטבחי העיר ללא הפסקה נסגרים ברובם ב-22:30-23:00 - אחרי כמה דקות של התנשאות פרובינציאלית על העיר הגדולה שנסגרת באותה שעה בה נסגרים בתי הקפה בישוב שלי, התחלנו פשוט לצעוד על דיזינגוף ולחפש מקום לאכול.
 
בסופו של דבר הגענו לגוצ'ה ואמרנו יאללה ננסה. וטוב שכך.
 
המקום היה חי עם מוסיקה והמון אווירה - צוות מלצריות ומארחות מדהימות שבאמת גרמו להרגשה נוחה ושחשוב להם שנהנה. הגענו בלי הזמנה אך מיד סידרו לנו מקום לתינוק - הגישו לאישתי 4 טעימות יין שונות עד שהוא מצאה את היין שהכי התאים לה.
 
אני עדיין הייתי מלא מהצהריים אז הזמנתי רק סלט ירוק 29 וצ'יפס 21. הסלט היה מצוין עשיר בחמוציות ואגוזים עם רוטב מוצלח ובכלל מנה נהדרת. הצ'יפס קצת פחות -צ'יפס של טיגון אחד בסגנון מסעדה מזרחית אשר נותר כמעט בשלמותו.
 
אישתתי התלבטה רבות ובניגוד לכללים המקובלים היא הזמינה מנת בשר במסעדת דגים - היא הזימנה סטייק אנטריקוט עם שרימפס (115 ש"ח) וביקשה כי בצד יגישו לה גם רוטב שמנת ממנה אחרת (מנת סטייק הפילה). בקשה אשר נענתה ברצון.
 
על הסטייק לא צוין משקל אבל לדעתי הוא היה בסביבות ה-350 ג' והוגש גם עם תפוחי אדמה אפויים ורוטב שום ופשוט הוא היה יצירת מופת. אין לי קריטריון אמיתי להשוואה -כאמור לא אכלתי בשר די הרבה שנים אבל זו היתה מנה נדיבה יפיפיה ועם טעם נפלא אשר פשוט נטרפה כולה בהרבה הרבה סבלנות.
 
ביחד עם כוס מרלו של טוליפ (אשר התינוק שפך והיא הוחלפה מיד בלא חיוב נוסף למרות שזו אשמתנו בלבד) ושתי כוסות מיץ תפוזים יצאנו עם חשבון הוגן מאוד של 230 ש"ח.
 
מומלץ בחום.