פורום ביקורת מסעדות
נושא: יום הולדת לחבר במסעדת הדסון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/02/2016 | 06:40
2
475
חבר הזמין ליום הולדת בהדסון. הוא חבר של השף ולכן הוכנו עבורו ספיישלים שאהב בעבר. אלה מנות שמופיעות מדי פעם בתפריט הספיישלים של המסעדה, ולמרות שאכלתי בהדסון ארבע או חמש פעמים, לא הזמנתי אותן כי בדרך כלל אנחנו מתרכזים בבשר.
 
קרואסלופי ג'ו (62) - סלופי ג'ו בקרואסון חמאה עם הרבה חלפיניו שלא היו במנה שלי, כמובן. אני מחובבי שילובים של מלוח ומתוק, ובמקרה הזה, השילוב היה מושלם. אין לי ספק שהפלפלים היו מוסיפים מימד נוסף של טעם, ואולי חותכים מעט את השומניות של המנה, אבל לא העזתי לנסות.
 
כריך בקר "פילדלפיה" עם גאודה, צ'יפוטלה בצל וצ'ילי (64) - הבחור הזמין את הכריך הזה, ולדעתנו בטעות הזמינו גם אותו בלי פלפלים חריפים. הוא היה טוב וטעים, אבל לא מסעיר או מעניין במיוחד. לטעמנו יכול היה להיות יותר בשר בכריך. הבחור אמר שכשמשווים אותו למנות דומות שאכל בארה"ב וברומניה, הוא מגיע במקום שלישי.
 
מק אנד צ'יז עם בייקון (37) - עוד מנה מהספיישלים. אני אוהבת מק אנד צ'יז ולמרות הדיאטה, החלטתי להתפרע איתה, אבל כנראה שהתרגלתי לא לאכול מנות עתירות חמאה ושומן, ולמרות שהיא היתה עשויה בדיוק נכון, ולמרות שהיתה מצויינת. לא יכולתי לאכול הרבה ממנה. היושבים לידי טרפו את המנה שלהם, כאילו אין מחר.
 
כדי לאזן את כמות הפחמימות והשומנים, הזמנו גם סלט קולסלואו ויאטנמי (19) וסלט עגבניות מוטי (24). האחרון היה מלוח מדי לטעמנו, והיות שהוא חריף, טעמתי ממנו רק מעט מאד.
 
עם שליש סטלה לבחור הנוהג, ונגרוני וקמפרי סודה לי שלא נהגתי הפעם, שילמנו 324 ש"ח לפני טיפ.
 
קצת הפריע לי שהברמנים שתו צ'ייסרים רק עם חלק מהמוזמנים שישבו על הבר. אבל היות שזו היתה כמו מסיבה, לא הערתי על כך.