פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי צהריים בהחלוצים 3 - מעולה...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/03/2016 | 10:10
2
545
אחרי סיבוב צהריים ספונטני בלוינסקי, חיפשתי מקום שירגיע את רעבוני.
בהחלוצים 3 היה ריק לגמרי כשנכנסתי - בשעה 13:15. בהמשך הגיעו עוד כמה סועדים, אבל זה רחוק מפיצוץ האוכלוסין באוזריה או ב-Oggie's. מה שמוצע שם בשישי צהריים זה תפריט הערב הרגיל, כלומר אין בראנץ' או ארוחת צהריים יותר קלילה, ולכן אולי זה פחות מתאים להמוני מבקרי השוק ביום שישי. גם המיקום - בשולי המתחם ולא בחלקו המרכזי מאפשר שקט יחסי. לי זה דווקא התאים. 
ישבתי על הבר. 
 
למנה ראשונה הזמנתי מנה מהספיישלים של היום - מנה שכונתה חריף!.
מדובר בפלפלונים ירוקים חריפים קלויים ברוטב לימוני עם גבן יוגורט מגורר ופיסטוקים קלויים, שמוגשים לצד כמה פרוסות לחם ושמנת חמוצה. 28 ש"ח למנת פתיחה נהדרת. החריף לא היה חריף מאד, אבל המלצרית הזהירה אותי מראש שהם טעמו לפני ושהפעם זה לא מאד חריף. בקיצור זה היה חריף בלי סימן קריאה... אבל המנה הייתה טעימה מאד ומתובלת נהדר.
 
למנה עיקרית הזמנתי מנה מהתפריט הרגיל: תמנון צרוב, רביולי תרד, גזר קונפי ברוטב יין לבן. נדמה שזה עלה 96 ש"ח (אולי 94?). לא חשוב. מה שחשוב שזו מנה נפלאה. כנראה מנת התמנון הכי טעימה שלי יצא לטעום בארץ עד כה. תמנון טעים להפליא שנצרב באופן מושלם והיה רך. רביולי מעולים, במילוי נהדר של תרד קצוץ, שגם בושלו לדרגה מושלמת. רוטב עדין ונהדר של יין לבן וחמאה. הגזרים שבושלו קונפי היו מתקתקים, רכים וטעימים. בקיצור - מעולה.
 
לקינוח לקחתי מוס שוקולד ולרונה עם פולי קפה. 36 ש"ח. מנה פשוטה ושוקולדית מאד. לא מתוקה - כמו שאני אוהב. אחלה מוס. אוורירי וטעים מאד. ההגשה של מוס לא אחיד בשני צבעים חום (שוקולד) ולבן (שמנת מוקצפת) היא מכוונת.
 
שורה תחתונה - מסעדה קטנה גדולה עם צוות מקצועי ונחמד במיוחד. אוכל מעולה של טבח עם יד מהטובות שיש כאן. אחד המקומות הנעימים והטעימים בעיר. 
מי שמחפש ארוחה מלאה דווקא בשישי צהריים (ולא בראנץ קליל) ימצא כאן אופציה נהדרת.