פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה נואר- פשוט, יציב וטעים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/03/2016 | 21:46
2
479
יום שישי לפני כ3 שבועות, סיבוב ספונטני, באיזור רוטשילד, שבאופן לא אופייני לי לא כלל הזמנה מראש של מסעדה. הפעם  אמרתי נזרום, יש מספיק אופציות באיזור. כשהבטן התחילה לקרקר הלכנו לנסות את מזלנו,לא התחשק לי משהו "פנסי" מדי, אלא משהו קליל, טעים ובמחיר סביר.
וונג הויאטנמית היתה מלאה, אמריקה בורגר היתה מלאה גם כן, ודקה לפני שסיימתי את הערב בארקפה הלכנו לקפה נואר. המסעדה היתה מלאה ברובה, אבל אחרי בדיקה קצרה נמצא לנו שולחן במרפסת החיצונית. השולחן היה קטן מדי ובקושי הכיל את כל הצלחות והכלים שעליו, אבל זו בערך ההערה היחידה שיש לי על הערב הזה.

למנה ראשונה הזמנו מרק היום, שהיה מרק בצל  (34 שקל). המרק, על בסיס ציר בקר, היה עמוק, מאוד טעים, בעל מתקתקות נהדרת. מעל הונחה ברוסקטה חביבה עם גבינת מנצ'גו. לבקשתנו חילקו את המרק לשניים והגודל שכל אחד מאיתנו אכל היה סביר בהחלט.

לעיקרית: לה- והמבורגר עם תפו"א אפוי (64 שקל).  לי- ניוקי פסטו ברוקולי ושקדים קלויים (58 שקל).
הניוקי היו נימוחים, אווריריים וטובים. הרוטב היה טעים, מעודן ולא תוקפני כמו שפסטו עלול להיות לעיתים, הברוקולי שהיה אל דנטה במרקמו הוסיף גם כן, היו שם גם עגבניות מיובשות, הרבה טעמים טובים שהשתלבו היטב וחברו לכדי מנה מאוד טובה ומוצלחת.
ההמבורגר הכיל קציצה עבה (250 גרם), לא שומנית מדי, עשויה בדיוק כמו שצריך (מדיום) ובעלת טעם בשרי משובח. הלחמניה הכילה היטב את הקציצה ואת הירקות שהיו שם. התפוחי אדמה היו פריכים ולא שמנוניים והיו נשנוש חביב. יופי של המבורגר, אחד ההמבורגרים היותר טובים בעיניי בתל אביב
בקינוחים, טארט הבננות  המעולה קרץ לנו אבל העדפנו לעשות סיבוב ולעבור בגלידה לג'נדה, אכלנו 2 כדורים- נוצ'יולה מעולה וסורבה לימון ג'ינג'ר מרענן וטעים.

לסיכום- בלי יותר מדי רעש וצלצולים, קפה נואר  ממשיכה להיות מסעדה שיש בה אוכל טעים ובמחיר הוגן. גם לפני כשנה כשהייתי זה היה ככה וגם עכשיו. אין כאן מנות ממושלנות או צילחותים מרהיבים, פשוט אוכל טוב וטעים. מבחינתי היא אחת המסעדות היותר טובות בתל אביב כשאני רוצה לאכול טוב ולא ביוקר. ללא ספק אחזור