פורום ביקורת מסעדות
נושא: משלוח מאכזב, יקר ומיותר מטנדורי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/04/2016 | 14:10
369
שבת בצהריים, לא הפשרתי שום דבר מבעוד מועד ועקב רוח העצלות שנפלה על שנינו ממש לא התחשק לנו לצאת. מאז שעברנו ליד אליהו אין שום דבר קרוב בשבת, ותדירות הזמנת משלוח על ידינו הלכה וירדה כשגילינו: 1. הרבה מאד מקומות לא עושים משלוחים ליד אליהו (איך באמת חשבנו שזה חלק מתל אביב?).2. המשלוחים שעוד יש מגיעים מאוחר, קרים ופשוט לא מעוררי תאבון.
החלטנו לנסות ולהזמין מטנדורי. שנינו אוהבים אוכל הודי ועד שמוצאים תחום קולינרי שאנחנו מסכימים עליו צריך לנצל את ההזדמנות. מנסיון עבר עם אוכל הודי חשבנו שכדאי להזמין מנות מכמה קטגוריות (בשר, ירקות, אורז) ולחלוק אז הזמנו:
עוף קסטורי פיקנטי- 76 ש"ח ל-6 חתיכות לא גדולות ששום דבר פיקנטי לא נטעם בהן, העוף לפחות היה עסיסי אך עלות המנה מופרכת לחלוטין.
נברטאן פילאף- 39 ש"ח למנת אורז שאמורה הייתה להיות עם ירקות ובתיבול זעפרן. בפועל הגיעה עם שכבת ירקות של סנפרוסט מלמטה ובלי טעם זעפרן, רק כמה כתמים צהובים בטעם לא מובחן. במחיר כזה הייתי מצפה לפחות לשימוש בירקות טריים.
דאל מקהני- 49 ש"ח למנת עדשים שחורות ברוטב. בפועל השתמשו בעדשים חומות והיה יותר רוטב מעדשים. התיבול לפחות היה חזק וטעים.
שתי מנות נאן חמאה- 14 ש"ח ליחידה של לאפה לא אפויה עד הסוף שהגיעה עטופה בנייר כסף שגרם לבצק החם להיות אפילו יותר רטוב ובצקי.
בתוספת 10 ש"ח משלוח ליד אליהו היו אלו 202 ש"ח מבוזבזים לחלוטין.