פורום ביקורת מסעדות
נושא: שישי צהריים במסעדה בוכרית בקריית גת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/04/2016 | 21:07
2
1056
מסעדה בוכרית משפחתית חדשה (נפתחה לפני כחודש) בשם סמסה (Samsa) בקריית גת, על חורבות מסעדה אחרת שפעלה במקום לפני כן בשם פרויד (רח' האגוז 1). 
הייתי "בביקור מולדת" אצל אמא שלי וקפצנו לנסות את המקום החדש. הלוקיישן גרוע - באזור מגורים, בבניין די מבודד מאחורי מרכז מסחרי, ולכן מסעדות לא מחזיקות שם מעמד למרבה הצער. ישבנו כשעה (מסביבות 13:00) והיינו לבד לגמרי במסעדה. אני מקווה שהם ישכילו לשווק ולפרסם את עצמם כדי שישרדו יותר זמן מהמסעדות שקדמו בכתובת הזו.
 
המסעדה נעימה ופשוטה ומגישה אוכל בוכרי פשוט וטעים. המנה הכי יקרה אם זכורני נכון עלתה 35 ש"ח. (לצערי לא צילמתי את התפריט ואין להם עדיין אתר או פייסבוק עם תפריט אונליין).
ניסינו סמסה במילוי בשר שזה מאפה עם בצק פריך (דומה לסמבוסק) עם מטבל של עגבניות מרוסקות וכוסברה. מאפה די גדול שלא עלה הרבה. היה טעים, אבל להערכתי טוגן לפני שהגענו ולכן לא היה פריך וחם כמו שצריך.
הזמנו גם מנטי (או מנטו) - כיסונים מאודים, אף הם במילוי בשר טחון. 4 כיסונים שגם לא עלו הרבה והיו טעימים ועשויים היטב.
חלקנו גם מנת פלוב (מה שמוכר גם בשם אושפלאו). מנה נדיבה של אורז עם בשר בקר שעלתה 35 ש"ח. לא היה המון בשר אבל היה טעים. (ב-35 ש"ח למנה עיקרית אני לא יכול לצפות להרבה בשר).
היה גם סלט ירקות רגיל שעלה 15 ש"ח. 
לקחנו הבייתה מנה נוספת של פלוב ומנה נוספת של מנטי. כל הנ"ל יחד עם כוס בירה ששתיתי בארוחה עצמה עלה פחות מ-170 ש"ח. בקיצור - אחלה VFM.
 
מי שבטעות עובר בקריית גת (או גר בה או עובד בה), שווה שיבדוק את המקום.
זו מסעדה כשרה שלפי השלט פועלת בימים א'-ה' בין 11:00-23:00 ופתוחה גם ביום ו' עד 15:00 ובמוצאי שבת, אחרי צאת השבת.
בשיממון הקולינרי בקריית גת זה בהחלט עושה רושם של מקום חביב ואני מקווה שיצליח להם.