פורום ביקורת מסעדות
נושא: כל מיני (אפילו יצא לא מעט)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/05/2016 | 19:08
5
448
pitt cue - די קרוב לפינה הצפון מערבית של הסוהו מקום קטנטן ובלי הזמנות. מנות בשריות הארד קור, בעיקר חזירים אבל לא רק.
Dishoom - רשת טרנדית של מסעדות הודיות. שוב בלי הזמנות אבל אנחנו לא התאכזבנו גם אחרי כמעט שעתיים בתור.
Kopapa - באזור הקובנט גארדן. מסעדה מודרנית של שף ניו זילנדי. בביקור המשותף הלפני אחרון שלנו בלונדון כל כך נהנינו שאכלנו שם פעמיים בארבעה ימים.
fifteen - המסעדה שהקים ג'יימי אוליבר עם נערים בסיכון. אכלתי שם עם עמיתים לכנס מקצועי ושמחתי מאוד על בחירתם שאני לא הייתי עושה והתבררה כמאוד מוצלחת.
Brawn – מומלץ לשלב עם ביקור בשוק הפרחים של יום ראשון ברחוב קולומביה אבל שווה הגעה גם במיוחד למזרח העיר.
Foxlow – מסעדה מעולה. אכלתי שם את אחד הסטייקים המוצלחים. כל הבקר מגיע מקצבייה ידועה בשם ginger pig
קבוצת מסעדות pollen st. social – אנחנו אכלנו עסקיות גם במסעדה הראשונה של הקבוצה ברחוב פולן (2 כוכבי מישלן) וגם במסעדה שלהם בסוהו - social eating house (כוכב אחד). בשתיהן הייתה ארוחה מעולה. אם אתם חובבי קינוחים עדיף ללכת לרחוב פולן שם ניתן לעבור בשלב הקינוח לבר מאחוריו מכינים את כל הקינוחים ומפנקים בטירוף
Burger & Lobster – עוד רשת פרוסה היטב בכל לונדון. הלובסטר רול שלהם מטורף
honest burger – רשת המבורגרים קטנה ומעולה
שני מקומות שווים ללכת אליהם:
Maltby Street Market – מרחק הליכה משוק בורו ופעיל בשבת בלבד. הרבה יותר אוכל במקום ולא חומרי גלם כמו בורו אבל חוויה מאוד נעימה ושתי מזקקות ג'ין קטנות ומעולות לאורך השוק.
בריקסטון- שכונה בדרום לונדון שממש מאחורי תחנת הרכבת שלה יש שווקים מתחדשים המשלבים בין חנויות של חומרי גלם מסורתיים מכל מיני מקומות מעניינים כמו אנטיגואה, ג'מייקה ועוד ולצידם מסעדות ובוטיקים חדשים. בילינו שם חצי יום מקסים, לשים לב לא לפספס את המקטעים המקורים של השווקים כי שם נמצא רוב העניין