פורום ביקורת מסעדות
נושא: מלגו & מלבר - האוכל מעולה השירות פחות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/05/2016 | 09:59
11
1741
הזמנו מקום לשבע וחצי כדי להספיק להופעה של כריס קורנל האגדי בהיכל התרבות , התכווננו להכנס בתשע. כמה דקות לפני התקשרו לשאול אם בר זה בסדר. אמרנו שמעדיפות שולחן. הגענו למקום אמרו לנו שבכל זאת בר. שבו, כשיתפנה מקום נעביר אתכן ובינתיים נפנק אתכן (קריצה). סבבה, אנחנו לא כזה נגד הבר אחרי הכל. יש שם גם טבח (?) שלראות אותו עובד זה תענוג צרוף, אז בכלל. ספוילר - לא הועברנו לשולחן (האמת שגם לא ביקשנו), וגם לא קיבלנו שום פינוק. אני מניחה שהכוונה המקורית הייתה לצ'ייסרים או משהו בסגנון, נו שוין.
למנות הראשונות חיכינו בערך 20 דקות בלי לחם, רעבות. שוב, שוין.
הוזמנו:
ספיישל של סקאלופ על קרם פרש עם אספרגוס לבן וחתיכות קריספי בייקון - מנה נפלאה. הסקאלופ במידת עשיה מדוייקת, רך ומשתלב נפלא עם הרוטב וטעמו המעושן של הבייקון
קרפצ'יו דג וקריספי ג'ינג'ר הדרים מושחמים, צ'ילי חריף ועלי נענע - היה מעולה, עם חריפות מדוייקת מאוד של הג'יג'ר והפלפל על אף חששות החבורה האשכנזית. הצלחות של שתי הראשונות האלה נוקו יסודית, אף מרכיב ואף פירור לא היו מיותרים.
חסה מובחרת ואנדיב עם תפוחי עץ ושקדים חריפים בויניגרט פטל - טוב זה היה של החברה הדיאטטית, היה נחמד יחסית לזה שזה סה"כ חסה. הרוטב היה טוב ומורגש.
סיימנו את הראשונות וחיכינו... וחיכינו.... וחיכינו. שאלנו מדי פעם מה עם העיקריות? עוד כמה דקות יגיעו אמר המלצר כל עשר דקות. בסופו של דבר חיכינו קצת פחות מארבעים דקות. מזל שהחברה נעימה והשיחה זורמת, הזמן עבר לא רע, אבל התחלנו להלחץ שמא נפספס כמה דקות מכריס.
בסופו של דבר הגיעו :
בטן חזיר בבישול איטי סלט עדשים, תפוחים, קרמל סויה וקרם תפוז-גזר - החזיר היה רך ומצויין, עם שכבת שומן טעימה ומעושנת.הסלט עדשים היה טעים גם כן, רק בעיניי היה ראוי שיהיה טיפה יותר ממנו בצלחת, אבל יכול להיות שזו פשוט תוצאה של זה שנהיינו רעבות ועצבניות בהמתנה הארוכה.
קלמארי סגול על ראגו שעועית עם בצל מושחם על איולי שחור - המסביב היה מצוין, הקלמארי טיפה קשה מדי.
העיקריות שלנו היו למעשה מנות ביניים לא גדולות מאוד, אך גם לא קטנות מדי, ולא יקרות
גם להביא את החשבון לקח זמן ושלוש בקשות משני מלצרים ואחראי משמרת.
פייר - חשבנו שלפחות תהיה התנצלות. במקרה הממש טוב הנחה כלשהי או פינוק קטן (נניח אפילו אותו צ'ייסר). אך לא. על חשבון של 360 שח (כולל גם שתי בירות) השארנו טיפ מדוייק של 36 שקלים.
פספסנו את מופע החימום והגענו הישר לעלייתו של כריס לבמה, לפחות הוא לא איכזב, לא גרם לחכות ונתן שואו מושקע.