פורום ביקורת מסעדות
נושא: Dish  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/05/2016 | 20:08
521
מדובר במסעדת המבורגרים שהדגש העיקרי שלה הוא הטופינגס המצוינים שנלווים למנה. הגענו למקום בסביבות שמונה בערב ביום הראשון שלנו בעיר, השף קצת עשה לנו פרצוף על כך שלא הזמנו מקום אבל מצאו לנו מקום מאוד מהר, לקבוצה שהגיעו אחרינו כבר אמרו שאין מקום ושלחו אותם הביתה.
 
כל קציצות הבשר הן במשקל של 150 גרם. ניתן להזמין גם המבורגר כפול. עם זאת, באמת שלא הרגשנו צורך ויצאנו שבעים מאוד מהארוחה, כך שמדובר בגודל שהוא יותר מסביר.

Kahuna - 150g beef with serrano ham, manchego cheese, salad and pineapple salsa with cilantro and chilli
היה ההמבורגר שלי, הייתי שמחה להרגיש מעט יותר את הצ'ילי אבל בסך הכל היה מצוין.
Koza Nostra - 150g beef with goat cheese, sundried tomatoes, rucola and a fig mayonnaise
הבחור לא חובב עלי רוקט או עגבניות מיובשות ולמרות זאת נהנה עד מאוד מההמבורגר. בעיני הגבינה מעט השתלטה אבל גם כאן, מדובר ביופי של מנה.
אציין שהקציצה עצמה לא מצטיינת, היא נחמדה, אבל היא ממש לא הכוכב. עם זאת, בשילוב עם כל הטופינגס והלחמניה הנפלאה של המקום – מדובר במנה מצוינת.

לצד ההמבורגר רצינו להזמין את הקולסלואו שלהם שמגיע עם מנגו ועוד דברים טובים אך היה חסר באותו היום, לכן הזמנו צ'יפס ביסטרו שמגיע עם הרבה שום ופטרוזיליה, כמובן שהיה טעים. הצ'יפס היה מהזן המוכן במקום והיה פריך מבחוץ ורך מבפנים, כל מה שצ'יפס טוב צריך להיות. לצ'יפס צרפנו איולי שום קונפי, שכמו בהרבה מקומות בעיר, תוספת הרוטב לוותה גם בתוספת תשלום.
יחד עם שני חצאים של בירה מקומית – 608 קרונות לפני שהם כמאה שקלים.