פורום ביקורת מסעדות
נושא: Hemingway Bar  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/05/2016 | 20:09
2
444

לא יכולנו לסיים את הערב  אחרי ההמבורגר ולכן המשכנו לבר המינגווי שמתכתב עם הסופר עצמו. למקום יש וויב קובני והמוזיקה השולטת עם של שנות השלושים והארבעים, כל הקוקטיילים מתכתבים גם עם האהבות של המינגווי בתחום הזה וגם עם ההיסטוריה שלו.

המקום מייצר לא מעט מהמוצרים בעצמו – סירופים, ביטרים ועוד. כמו כן, למקום תפריט אוכל שכולל בעיקר נקניקיות (המקום מוגדר כמקום של קוקטיילים ונקניקיות). אין ספק שהברמנים (או מיקסולוגים) יודעים את העבודה שלהם וגם נהנים ממנה.

בסיבוב הראשון הזמנו:
Jamaican Punch – Coconut ghee butter infused Appleton rum, pineapple puree, fresh lemon juice, sugar syrup, ginger beer, fresh mint, pineapple chips
הקוקטייל הראשון של הבחור, קוקטיילים עם טעמים מאוד מרעננים וחמצמצות נעימה מאוד.

B – Celebration No. 2 – Becherovka Original, apricot brandy, fresh lemon juice, ginger ale, fresh mint, apricot leather
הקוקטייל הראשון שלי – עשיר בתבלינים ומדויק מאוד. הלדר של המשמש שימש להוספת מתיקות והונחיתי לנשנש אותו תוך כדי שתיה. הקוקטייל הוגש בכוס מיוחדת שבה הידית היא גם הקשית. את הקרח הם גורסים כך שיהיה קטן ולא יתפוס סתם נפח מיותר בכוס, מה שמבטיח שהוא גם יגדיל את נפח השתייה לאורך הדרך ובסוף לא ישארו כמויות קרח מבאסות בכוס.

Hemingway’s Gasoline – Four Roses single barrel whisky, Campari, Carpano Punt E Mes, Gutierrez Colosia Sherry Pedro Ximenez, Walnut Bitters
הקוקטייל השני של הבחור – הוגשה לו כוס עם קוביית קרח אחת גדולה ולצידה בקבוקון בצורת מיכל דלק. הקוקטייל היה חזק ועשיר בטעמים. אין ספק שזה קוקטייל שמתאים להעדפות האלכוהול של הבחור וכזה שלא מתאים לכל אחד.

BBQ Mary – Bruxo Mezcal, fresh lemon juice, BBQ sauce, tomato juice, herbs and spices, bacon, Dijon Mustard.
הקוקטייל השני שלי – בחיי שזה הבלאדי מארי הכי טוב שטעמתי בחיים שלי.  מפולפל כראוי, חריפות שמשתלבת נהדר ולא באופן שמשתלט על הכל והתוספת של הבייקון הקריספי עם החרדל עליו בצד – ענוג.

כל הקוקטיילים מוגשים בצורה מיוחדת, לכולם יש טוויסט שהופך אותם לייחודיים והחלק הנהדר? המחיר. אם בארץ היינו משלמים 80 ₪ וצפונה לקוקטייל כזה במקומות כמו האימפריאל, כאן מחירי הקוקטיילים נעו סביב ה 35 שקלים. שילמנו סך הכל 750 קרונות לפני טיפ שהן כ 120 שקלים
לצערי לא יכולתי לצלם כי הבר היה חשוך מדי.