פורום ביקורת מסעדות
נושא: Pasta Fresca  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/05/2016 | 20:13
464

אחרי סיבוב בעיר העתיקה שכלל בעיקר שווקים וחנויות מעניינים (חנות שמוקדשת רק לצ'ילי לדוגמא) קפצנו למקום שקיבלנו עליו המלצות רבות. מדובר במסעדה איטלקית שלמרות שנמצאת במרכז אחד האזורים המתוירים בעיר אינה מסעדת תיירים ודווקא ניכר שהרבה מקומיים אוכלים בה.
 
מבין הראשונות בחרנו קרפצ'יו שהגיע עם זיתים שחורים וירוקים, שמן בזיליקום, פרמזן ורוקט, לא שילוב סטנדרטי אבל היה בהחלט קרפצ'יו לא רע. ניגבנו אותו עם הלחם שהגישו לנו. לצד הלחם הוגש שמן זית שלא היה להיט במיוחד, לדעתי בקרב המותגים הזולים כאן בארץ אפשר למצוא הצלחות גדולות יותר.
 
לעיקרית הבחור לקחת פרפלה עם עוף, ליים ושמנת. הפסטה הגיעה במידה הנכונה, חתיכות העוף היו בגודל נגיסה דבר שאפשר אכילה מאוד נוחה של המנה. את הליים הרגישו בעיקר בסוף כל ביס של המנה עם הרוטב. בהחלט מנה מוצדקת.
 
אני הזמנתי רביולי שמולא בראגו לחי עגל שתחתיו היה פירה שורש פטרוזילה והרוטב מלמעלה היה ציר בקר. המנה הייתה מאוד טעימה, הציר היה בעל עומק ובהחלט הרים את המנה. חששתי שהפירה לא ישתלב בתחתית אבל הוא היה נעים מאוד ועבד מצוין עם הטעמים של הציר. הדבר היחיד שקצת הרס היה העובדה שהפסטה לא הייתה מבושלת בצורה אחידה וכך יצא שחלק ממנה הייתה טיפה יותר מדי אל דנטה. כיוון שגם ככה השירות בפראג לוקח את הזמן, החלטתי לא להעיר ולאכול את המנה כמו שהיא.

סך הכל 518 קרונות לפני טיפ שהן כשמונים שקלים.