פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחת בוקר חלשה למדי במשיה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/06/2016 | 10:27
6
766
שמעתי רבות, ובדר״כ טובות, על ארוחת הבוקר הזאת, אבל לצערי אני לא ממש שותפה לתחושה. 
 
אני בוחנת ארוחות בוקר עפ״י מספר מאפיינים. 
 
יש שלושה אלמנטים שהם בגזרת מאסט אצלי, שהם ביצים, מיץ תפוזים וקפה. 
כאן הביצים היו האלמנט שציפיתי ממנו להכי הרבה (לאור מחיר הארוחה ותיאור המנות בתפריט), ולצערי היה החלש ביותר בארוחה, עם מנת פלורנטין שלא הוגשה כי ״המכונה מקולקלת״ ( ), ופריטטה דקיקה שהיתה יותר סוג של אומלט (ציפיתי ליותר נפח ופשטידתיות). מיץ התפוזים לא נסחט במקום, שילבתי אותו עם גזר שכן נסחט. והקפה היה בסדר. 
יש רק בלבול קטן עם הכתוב בתפריט, שם מצויין שארוחת הבוקר כוללת שתיה קלה / חמה. מה שמתפרש מכך הוא שמגיעה רק שתיה אחת, ולא שתיהן, אולם בפועל, אכן מגיעות שתי מנות שתיה. חלק מהסועדים איתנו ויתרו על קפה, כי חשבו שאיננו כלול. 
 
אלמנטים נוספים שאני תמיד אשמח לקבל בארוחת בוקר, וכאן היו טובים מאוד, הם סלמון, גבינות קשות (הברי והרוקפור היו מצוינות, גאודה עיזים היתה קצת חלשה, וגם פרוסה דק מדי), ופירות טריים. כאן היה מגש משמשים נפלא שחרשנו עלינו יותר מפעם אחת. ההערה האחת שלי היא שהיה נחמד אם היו עוברים עליהם לפני, ומוציאים את המשמשים הפגומים לפני שהם מגיעים לבופה. 
 
דברים נוספים: 
בגזרת הסלטים: סלטי החצילים והסלק היו טעימים, הטאבולה היתה חסרת טעם, והאמת שמה שהכי חסר לי היה סוג של סלט עגבניות טריות, או אפילו מגש עגבניות שרי טריות. קצת משונה שבמדינת העגבניות לא מוגשות עגבניות טריות בבופה ארוחת בוקר.
ואני חייבת להתייחס למאפים כמובן. בניגוד לרוב, אני לא צרכנית מאפים כפייתית בארוחות בוקר, אבל אני חייבת לציין לטובה את החלק הזה. לפחות במראה, וקצת מטעימות פה ושם, נראה שמי שפחמימות הן המרכיב העיקרי שלו בארוחות בוקר, יבוא כאן על סיפוקו. וגם כאן יש לי הערה קטנה - ממקום שאחת מהמנות העיקריות שלו הן חומוס, הייתי מצפה לסוג של לחם (פיתה או פרנה) שיתלווה אליו טוב יותר מהמבחר הקיים. 
 
אז בשורה התחתונה: ארוחת הבוקר היא לחלוטין סטנדרטית. מבחינת ההיצע, זה כלל לא רע, וגם לא ציפיתי למשהו יוצא מגדר הרגיל (למרות שביצים בנוסח בנדיקט היו יכולות להיות תוספת לא רעה בכלל לאופציות הקיימות, והבנתי שהפלורנטין שלא הוגשו לנו הן לא אגס בנדיקט), אבל כן ציפיתי לביצוע לא פחות ממעולה, ולפי דעתי כאן  זה לא קרה, כולל במרכיבים שמבחינתי הם הקריטיים לארוחת בוקר מוצלחת.