פורום ביקורת מסעדות
נושא: פפינו מודיעין - הפתעה לטובה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/06/2016 | 21:35
5
506
אמנם כתבתי פה בעבר פעם או פעמיים אבל בכל זאת גילוי נאות - אינני foodie:)
אני מעריך אוכל טוב והכל, אבל זה לא בדמי.
בכל מקרה, אתמול הלכנו 6 מבוגרים ושני ילדים למסעדת פפינו האיטלקית שאפילו לא ידעתי שנפתחה במודיעין. הציפיות לא היו בשמיים, ואפשר לומר שלא היו בכלל שכן המיקום שלה בצמוד להיכל התרבות במודיעין לא בישר רבות וגם העיצוב שלה כמין פרגולה חיצונית לאולם לא ממש היתה מושכת את תשומת ליבי.
אם לסכם כבר כאן, אז עבור שתי מנות ראשונות, 5 עיקריות ומנת ילדים - שילמנו רק כ 380 ש"ח. אמנם הסתפקנו במנה עיקרית, כשאחד הסועדים הזמין שתי מנות ראשונות, אבל עדיין המנות היו גדולות משביעות וטריות להפליא ולכן לא אתעכב במנות להלן על הטריות ורמת ההכנה - כי הכל היה נראה והרגיש טרי ונעשה מצוין, לפחות לפי חוות הדעת של הסועדים.
המרכיבים בכל מנה נלקחו מאתר המסעדה, וכל המרכיבים (לפחות הנראים לעין...) היו בכל המנות ובנדיבות.
לגבי הפירוט:
מרק היום (29 ש"ח). מרק קישואים - היה נראה סמיך, עשוי היטב ומעורר תיאבון. הגיע עם משהו שנראה כמו פס ברוסקטה ארוך שהיה פריך למראה ואכן היה טעים למי שאכל ממנו כמו גם המרק.
פונגי קון פורמאג'ו (31 ש"ח) - מנה שאתה לא מצפה לקבל אותה בהגשה כזאת במקום כזה. בתוך סיר פויקה קטן (אמיתי לגמרי), הוגשו פטריות פורטובלו ושמפיניון מוקפצות בשמן זית, יין לבן, חומץ בלסמי, שומשום, בייבי תרד, טימין, בתוספת פרמג'אנו, גבינת פטה וקרוטונים. שיחוק של מנה בעיני.
סלט אורז בר וקינואה (47 ש"ח) - סלט ענק שהכיל אורז בר, קינואה, סלרי, פטרוזיליה, חמוציות, שקדים פרוסים, בצל ירוק, ויניגרט בלסמי, שמן זית, מיץ לימון.
סלט בטטה (44 ש"ח) - עוד סלט גדול שהורכב מעלי בייבי, חסה, מלפפון, מיקס עגבניות שרי, בטטות צלויות, תערובת פיצוחים (הערה שלי - ממה שראיתי היו גרעיני חמניה ודלעת קלופים וקלויים), גבינת פטה, קריספי בטטה, ויניגרט בלסמי.
ניוקי פורצ'יני ערמונים (55 ש"ח) - ערמונים, פורצ'יני, עלי בייבי תרד, פרמג'אנו, רוטב שמנת.
שלוש פיצות:
פיצה מרגריטה (39 ש"ח + 5 ש"ח לתוספת פטריות) - רוטב עגבניות קלאסי, גבינת מוצרלה, פרמג'אנו.
פיצה פפינו (49 ש"ח) רוטב עגבניות קלאסי, גבינת מוצרלה, עגבניות מיובשות, עגבניות שרי, גבינת פטה, זיתי קלמטה, בזיליקום, פרמג'אנו.
אני הזמנתי את הפיצה פפינו והיא היתה מעולה כמו המרגריטה. בצק דק ופריך בדיוק במידה, כשכל התוספות חולקו במידה שווה (כלומר לא הרגשתי שמישהו חסך באיזה תוספת) וכיסו את כל הפיצה כמו הגבינות.
פיצה מרגריטה ילדים (29 ש"ח). בפפינו כנראה מישהו עשה סקר וגילה שילדים נוטים לאהוב בצק עבה יותר או לפחות לא בצק דק דק. ולכן, פיצת הילדים, מעבר להיותה מותאמת לגודל של ילד בן 11 (ששבע לחלוטין) גם היתה עם בצק עבה ובשרני יותר אבל לא ברמה של פיצה האט.
הילד הזמין גם פרי שייק תות בננה ומנגו על בסיס תפוזים (22 ש"ח) שהיה ענק וטעים.
היה עוד ילד בן 5 שהסתפק במשולש פיצה מאבא שלו ומיץ תפוזים (11 ש"ח). כמו כן הוזמנה שליש בירה קרלסברג (21 ש"ח).
 
מעבר לסיכום שכתבתי לעיל עוד כמה נקודות מאוד ראויות לציון בעיני:
1. ביקשנו מים בתחילת הארוחה. קיבלנו שני קנקני פח חמודים שאמנם היו בלי קרח אבל מספיק קרים שהספיקו לכולם עד תום הארוחה.
2. בשרב שהיה אתמול די חששתי ממקום כזה ורמת המיזוג בו (שזאת בכלל בעיה בהרבה מקומות). המיזוג היה בול ברמה שאתה רוצה. קר מספיק ולא קר מדי. פשוט נעים.
3. המקום היה די מלא והתמלא עוד יותר לקראת סוף הארוחה. פתאום שמתי לב שלא שמתי לב לאנשים מסביב כי האקוסטיקה היתה פשוט מעולה.
4. השירות היה מצוין. המנות הוגשו ביחד ע"י שני מלצרים למעט שתיים שהתעכבו עוד 2-3 דקות אבל זה היה לגמרי בגבול הסביר ולא גרם לחוסר נעימות או לגרום לנו לשאול מה קורה.