פורום ביקורת מסעדות
נושא: המסעדות הכי מוצלחות בוגאס (המלצות)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/06/2016 | 16:19
4
298
לא יושבות על הסטריפ.
לא שאין מסעדות מוצלחות בבתי המלון, אבל אם אתה פודי רציני (ואני יודע שאתה כן) אתה חייב לצאת לעיר.
 
המלצות בגדר חובה לטעמי:
- Lotus of Siam / Chada Thai - אני כותב את שתיהן ביחד כי מדובר בשתי מסעדות תאילנדיות דיי דומות. לוטוס היא הגרנד-דדי של מסעדות מחוץ לסטריפ. לפני איזה עשרים שנה מבקר של האל איי טיימז כתב שזו המסעדה התאילנדית הכי טובה בארה"ב ומאז היא מלאה ברצף. הוא כנראה צדק. אוכל תאילנדי הוא האהוב עלי וזו המסעדה האהובה עלי בוגאס.
הכל שם מצוין אבל הכי טעים בעיני זה הברווז בקארי אדום וקוניאק. לא לפספס.
צ'אדה תאי היא מסעדה שהקים שף שעבד בלוטוס. כמו הרבה מקרים דומים. מדובר במסעדה פנטסטית גם כן, הרבה יותר קטנה, קצת יותר זולה ומאוד מומלצת.
 
Raku - המסעדה של השפים בוגאס. כאן יצלמו פרקים את אנתוני בורדיין וכאלה. מסעדה של אוכל יפני שהוא לא סושי. הרבה טופו הום מייד. שיפודים וכו'. לא זולה בכלל (ארוחת טעימות תגיע ל-200 דולר לראש). אבל הטופ של הטופ בוגאס.
 
Kabuto - הסושיה הכי טובה בוגאס. אם כי גם כאן, אחד הסושי שף עזב השנה ופתח מקום חדש ולא הייתי מאז. זה אולי רמה מתחת לסושיות עילית של החוף המערבי, אבל עולה בהרבה על כל מה שאי פעם טעמתי בארץ.
 
סטייקים - וגאס היא בירת הסטייקהאווס'ז העולמית. לכל מלון יש סטייקהאוס משלו וכולם יהיו טובים מאוד. בונישיאן/פאלאצו יש אפילו שלושה מצוינים (קאט של וולפגנגפאק, אולי הכי נחשב מכולם. קרנבינו של מריו באטלי האיירון שף. שם יש אפשרות לטעום את הריזרבה, סטייק שמיושן שישה חודשים. ודלמוניקו של אמריל לגאסי, סלב-שף אמריקאי ובעיני אחד הסטייקהאוסים הפשוטים והטעימים בוגאס). גם הSW בווין מומלץ מאוד.
 
המבורגר - יש מלא המבורגריות גורמה בוגאס. החביבה עלי היא Holstein's בקוסמופוליטן. אם אתה בקטע של אחלה בלוג פוסט, אז וגאס היא אחד המקומות היחידים בעולם שבו אפשר לטעום את שני ההמבורגרים פאסט-פוד הנחשבים בארה"ב - אין & אווט ושייק שאק. עשו אולי מיליון וידואים כאלו ביוטיוב, אבל עוד לא נתקלתי בישראלי שהשווה בין השניים.
 
עסקיות - אין כמעט בוגאס ואנחנו חובבי דילים. יש עסקית אחת סופר מוצלחת ומשתלמת. Milos בקוסמופוליטן. מדובר במסעדה יוונית שהייתה בארץ במסגרת הראוונד טייבלז. המחיר של העסקית כל הזמן עולה אבל לדעתי כרגע הוא על 25 דולר לשלוש מנות. סופר משתלם במונחי הסטריפ.
 
חוויות יקרות ואולי משתלמות - בתוך מסעדת הטאפאסים Jaleo של חוזה אנדרס יש מיני-מסעדה נחבאת בשם e. מדובר בחדר עם בר ועשרה מקומות ישיבה. צריך להזמין מראש. האוכל כולו מולוקלרי. מין ניסיון להביא את אל בולי לוגאס. יהיה יקר ומעט מאוד אוכל בכל ביס, אבל חווייתי.
 
אם תגיד לי באיזה מלון וכמה זמן אתם נמצאים, אוכל לתת המלצות ספציפיות כי כל מלון זה עיר שלמה ומכיל הרבה מסעדות.