פורום ביקורת מסעדות
נושא: ויטרינה החדשה בלילנבלום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/06/2016 | 17:31
8
762
אני מאוד אוהב את ההמבורגר של הויטרינה, אבל המיקום הישן באבן גבירול הוא כמעט בלתי אפשרי. יש מעט מאוד מקומות ישיבה, אין שום היגיון או סדר באופן שבו אתה משיג מקום ישיבה וכל זה לא מפריע להם לקחת הזמנות (לא מעט פעמים אתה רואה אנשים עם המבורגר ביד ושום מקום לאכול אותו).
זה, יחד עם מרחק ההליכה הקצת גדול מדי מהבית, הורידו את הויטרינה מגו-טו-פלייס שלי להמבורגר (הוחלף באמריקה בורגרז הכיפי באלנבי).
 
ביום חמישי ניסינו ללכת לבדוק את המקום החדש והקצת יותר גדול של הויטרינה בלילנבלום. נתקלנו בתור של 100 איש בערך והלכנו לברנינג טאקוז במיקום החדש באלנבי (בינוני משהו). ביום שני ניסינו שוב, הפעם התור היה רק של 10 אנשים אז החלטנו לעמוד בו.
השיטה עדיין מפגרת. עומדים בתור להזמין, מחכים ומקווים שיתפנה מקום ישיבה תוך כדי. אין שום סדר. הבחורות מאחרינו בתור, שהקפידו לדבר בקול רם על הפרק האחרון של משחקי הכס, קלטו את השיטה יותר מהר ופשוט התיישבו במקום פנוי למרות שהיו לפניהם לפחות 8 אנשים בתור. 
 
בסוף התפנה מקום בבר בדיוק כשהזמנו. ניסינו את ההמבורגר החדש עם הצ'דר וריבת בייקון ואת ההמבורגר המוכר עם הגבינה כחולה. שניהם היו מצוינים, אבל גם אני וגם אשתי העדפנו את הבאטלר המוכר. שני ההמבורגרים הוזמנו M והגיעו M, מאורע לא פשוט בלחץ כזה של אנשים ומקום. נתי הבעלים עמד והרכיב המבורגרים בלי הפסקה, אז מגיעה מילה טובה גם על ההשקעה הפיזית. 
 
הצ'יפס היה רגיל, לחובבי הז'אנר. אני מאוד אוהב את התיבול, אבל מעדיף צ'יפס רך מבפנים ולא בהכרח את המקלות הדקים והסופר פריכים. הארוחה מגיעה גם עם לימונדת מיוחדות. היה בטעם אבטיח, מלון-לואיזה ופטל-סלק. ניסינו את האבטיח והמלון. אני לא ממש אהבתי את שניהם.
 
סה"כ הרמה של ההמבורגרים נשמרה (והיא מאוד גבוהה). המקום יותר אסתטי ויש כמה מנות חדשות. אם אי פעם יירד התור נלך שוב לנסות את הטאקו'ז וההמבורגר הצמחוני שנראו לא רעים בכלל.