פורום ביקורת מסעדות
נושא: קלארו (בערב הפיגוע בשרונה)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/06/2016 | 16:16
10
796
דיווח קצת אחר – קלארו בערב הפיגוע בשרונה

זמן רב לא כתבתי. מאז שהפסקתי לאכול בשר המגוון שלי במסעדות הצטמצם ועימו גם החשק לכתוב.
לכבוד יום הולדתו של הרו״ח רציתי למצוא מקום נחמד בו טרם היינו ובחרתי בקלארו. הגענו לשם באיחור – בשמונה וחצי במקום בשמונה. הישיבה לזוג בשולחן של ארבעה אנשים הייתה מוזרה קצת אך יחד עם זאת מרווחת. הייתה לנו מלצרית מקסימה שהתמודדה יפה מאוד גם עם האירועים שבאו ובהמשך...
הזמנו:

מנה ראשונה של אספרגוסים ועוד ירוקים על קרם אספרגוס (מהספיישלים) – מנה מדהימה. הרו״ח אומר שלטעמו אספרגוס זה אוברייטד. לטעמי זה ירק אלוהי ועבדו איתו במנה הזו הכי נכון שיש. בשלב די מוקדם המנה נדדה לה אל הצד שלי של השולחן ושם נשארה. תומחרה לפי מיטב זכרוני בכ-60 ₪.
פוקצ׳ה מקמח מלא (26₪) – פוקצ׳ה נהדרת שהגיעה עם שמנת, סלט חצילים וזיתים. רק חבל שהיא הגיעה לפני מנת האספרגוס מה שהביא למצב מביש של שתיית הרוטב מהצלחת בעזרת הכף באין לחם לנגב עימו (התנצלות למי שהיה עד למחזה).
פילה פורל בליווי תפוחי אדמה ושעועית ברוטב חזרת לבנה – הרו״ח דיווח שהדג היה טעים מאוד ועשוי מצויין. יחד עם זאת, גם אני וגם הוא מצאנו את התוספות למנה זו הרבה פחות מוצלחות, בפער משמעותי... אבל אולי אנחנו פשוט לא אוהבים חזרת לבנה.
טורטליני מסקרפונה עם מגוון בצלים בכל מיני דרכי עשייה (לא זוכרת את התיאור המדוייק, מנה זו גם הייתה מהספיישלים...) מנה כייפית וטעימה, במיוחד עבורי שחובבת בצל... הטורטליני היו טעימים מאוד (שלושה טורטליני גדולים) ונהנתי מהבצל המקורמל שליווה בנדיבות את המנה.

בשלב זה החלו להיכנס המון אנשים למסעדה ונוצרה המולה. מכיוון שביקשנו להתנתק מהטלפונים לא ממש הבנו מה מתרחש. ישבנו וחיכינו לקינוח והאסימון החל ליפול אט אט כשאנשים הסתובבו והחלו לצעוק במסעדה באופן מחשיד. שאלתי את המלצרית מה קרה והיא סיפרה לי על הירי שהתרחש במתחם. מלצרים הסתובבו וחילקו כוסות יין להרגעת הציבור. ביטלנו את הזמנת הקינוח. לאחר עשר דקות הוא הגיע ואמרו לנו שהוא על חשבון הבית. הרו״ח לא הצליח להכניס כפית לפה ואילו אני, כמופת ודוגמה למצבי לחץ, כיליתי את כולו תוך התעדכנות ברשתות החברתיות (טראפל קינג סייז – מוס שוקולד חלב, אגוזי לוז מקורמלים, קרם אנגלז).
חזרנו הבייתה כשעתיים לאחר מכן, כשאמרו ש״ככל הנראה האירוע מאחורינו״. אכן, מאחורינו, אך לא מאחורי האנשים שמתו, נפצעו או נפגעו בנפש.

אם נחזור? שאלה טובה. כנראה שכן ואולי דווקא בגלל מה שקרה.