פורום ביקורת מסעדות
נושא: תוספת קצרה: נשנושי הערב השלישי שלי בברלין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/06/2016 | 14:06
9
355
אחרי הצהריים הלא מספקים לחלוטין ב-Tim Raue המשכנו לטייל.
קפצנו בהמשך לחנות השוקולד העצומה והמטורפת של Rausch Schokoladenhaus שעדיין ידועה יותר בשמה - Fassbender & Rausch. מומלץ. 
בסביבות 21:00 חזרנו למלון ואני שוב יצאתי לעיר לחפש נשנושים רציניים, הפעם פחות יקרים.
 
המקום הראשון אליו קפצתי - Shiso Burger:
מזללת בורגרים אסייתיים עכשווית וטרנדית שנמצאת ב-Mitte. ההמבורגרים מוגשים בה בלחמניות מאודות ובמגוון תיבולים אסייתיים. ההמבורגרים קטנים ומומלץ לרעבים להזמין לפחות 2 מנות + תוספת. עלות המבורגר אחד נעה בין 4.90 ל-7.50 יורו. 
אני הסתפקתי בטעימה של אחד: המבורגר לימון וצ'ילי, העשוי מבשר אנגוס וכולל גם גבינת צ'דר, חסה, בצל אדום, עגבנייה, כוסברה, קטשופ ורוטב צ'ילי לימון. המנה שלי עלתה 5.90 יורו והייתה פשוט מצוינת. בשר טוב ותיבול מעולה וממכר.
 
שמרתי מקום לתחנה הבאה: Cordobar:
בר יין ואוכל אוסטרי-גרמני. נפתח לקראת סוף 2013 ע"י שותפים אוסטרים וגרמנים. מקום מאד מושקע, מעוצב וטרנדי שמכוון לקהל יעד מתוחכם יחסית, עם היצע יין עצום (יש תפריט שהוא ממש ספר עב כרס עם קרוב ל-1,000 יינות), והיצע אוכל של מנות קרות וחמות (לא גדולות) יצירתיות ומתוחכמות.
אני הזמנתי כוס יין לבן מהזולים שעלתה 4.90 יורו: יין אוסטרי, Ebner-Ebenauer 2014. לגמרי שווה את מחירו. 
הזמנתי נשנוש התחלתי. מנה קטנה שעלתה 2 יורו בלבד: בייקון מגולגל סביב עלי חרדל (מיזונה) על קרם של תפוח אדמה מותסס. מנה של כמה ביסים שהייתה טעימה ומהנה. 
אחריה הזמנתי מנה שהיא כנראה מנת הדגל של המקום. מנה בהחלט מקורית ויצירתית: פיצת נקניק דם (בגרמנית - Blut Wurst Pizza ובאנגלית - Black Pudding Pizza). זו בעצם לא באמת פיצה, אלא נקניק דם קצוץ שעוצב לצורה עגולה של פיצה ומוגש יחד עם חזרת טריה מגוררת, רוטב ווסאבי, סלק טרי, גבינת פטה ועירית קצוצה. ההגשה מגניבה במיוחד - בתוך קופסת Take Away קטנה של פיצה אישית. מנה פשוט אדירה. "רק לבעלי עצבים חזקים" כי יש בה פיצוץ של טעמים. בשר מעולה. חזרת טרייה וקרם ווסאבי נהדר שפותחים את הסינוסים (חריף!). ממש התמוגגתי. אחת המנות הכי טובות שאכלתי בטיול בברלין והיא עלתה 8 יורו בלבד. מקום שהייתי חוזר אליו בשמחה.
יצאתי שבע ומבסוט במיוחד. גם Cordobar וגם Shiso Burger עשו לי יופי של closer לארוחת הצהריים הטובה אבל הקטנה למדי שאכלתי ב- Tim Raue.