פורום ביקורת מסעדות
נושא: Theo תאו  לצפיה בהודעה המקורית באיזור התעשייה ברעננה
תאריך: 26/06/2016 | 11:30
4
430
הקדמה :
עד אתמול היינו בביקור בארץ (אני הייתי שם חודשיים לטיפולי שיניים ובעלי הצטרף לפני 10 ימים) יצא לנו לאכול המון בחוץ במיוחד מאז שבעלי הגיע אבל לרוב במקומות פשוטים או בתי קפה רגילים שאין ממש לה לספר עליהם.
 
חמי רצה שנצטרף אליו ונאכל ארוחת צהריים אז הלכנו בעקבות המלצה של חברים לעבודה ואכלנו ב-Theo.
המקום הוא כמה דקות הליכה מקניון רננים, די נגיש מבחינת תחבורה ציבורית. המקום מאוד "פנסי" כביכול- המלצרים לבושים במדים מסודרים, יש מארח עם שולחן גבוה כזה (הזכיר לי כמה מסעדות בניו יורק)- אבל בפועל התאכזבנו מאוד מהשירות שם.
 
נתחיל באוכל :
 
בעלי הזמין פילה סלמון- המחיר כיאה למנת סלמון היה מאוד גבוה, כחלק מהעסקית הוספנו 22 שקל לניוקי ערמונים וזו הייתה המנה שאני אכלתי כי הגעתי במוד של "תעזבו אותי בשקט, לא רוצה לאכול" אחרי שכמעט כל יום אכלנו 2-3 ארוחות בחוץ. המנה הייתה מעולה! לא גדולה במיוחד כיאה למנת פתיחה אבל בדיוק בשביל התיאבון שלי. ביקשתי 3 פעמים תוספת פרמז'ן, רק בפעם השלישית קיבלתי.
 
המלצר הביא לי את המנה יחד עם המנות הראשונות ותוך כדי אמר ששכח לשאול אותי אם אני רוצה שיביא יחד עם העיקריות. אמרתי לו ש"כן"-הוא לקח את המנה והחזיר אחרי שנייה ומיד הלך. אחרי כמה פעמים שניסיתי להשיג את תשומת ליבו פשוט ויתרתי וחיכיתי לכל השאר.
 
חמותי הזמינה חזה עוף בלמון גראס- אמרה שהיה מאוד טעים, אבל שהיה חסר משהו בתיבול, לא ידעה להצביע מה היה חסר שם. למנה ראשונה לקחה כבד אווז שהגיע עם סוג של ביסקוויט.
 
חמי הזמין מנה בשם "דפי פסטה, ראגו עגל ורוטב בשמל" - ציפינו לקבל סוג של לזניה בשרית, הגיע משהו בלתי מזוהה. חמי אמר שהיה מאוד טעים אבל הצורה של המנה מבחינה חזותית הייתה די מבחילה (אני למשל לא הייתי מסוגלת אפילו לטעום בגלל המראה של המנה).
 
על השירות והמחירים:
 
המסעדה די יקרה לטעמי ולא בצדק, היה טעים אבל לא מדהים והמסעדה מתיימרת לדעתי להיות מה שהיא לא-מסעדה יוקרתית. אולי זה גם האיזור עצמו שהוא איזור תעשייה משפיע על זה וגם העיצוב הפנימי שסה"כ יפה אבל הריצפה עצמה נראית לא משהו בכלל.
 
השירות שם היה די הזוי:
המלצרים היו מבולבלים, הזמנו מנות וכשכבר היינו אמורים לקבל אותן התגלה שאין את המנות וזה היה ככה על חצי תפריט ברמה שכבר לא מצאנו מה להזמין.
המנות הגיעו בצורה לא אחידה לשולחן ולא רק במקרה שלי שתתואר ובאמת היה עניין מבלבל.
 
שתייה קיבלנו ממש בשלב מאוחר, הרבה אחרי שהזמנו זאת למרות שביקשנו להזדרז בהבאה כי זה היה יום ממש חם.
 
לא זוכרת כמה יצא אבל סביב ה-300 ש"ח והאמת שבעיני זה לא היה כזה שווה.
מצד שני, אני הייתי די רוויה מכל העניין הזה של לאכול בחוץ שאולי בגלל זה אני יותר מידי ביקורתית.