פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה יפו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/06/2016 | 18:50
5
583
אם אני כבר בקטע של ביקורות אוכל - רציתי לכתוב כמה מילים על "קפה-יפו" בשוק הפשפשים.
מקום חמוד, מקום טוב לצמחוניים. מבחר נאה של מנות טבעוניות ולמי שמאוד חשוב - גם כשר עם תעודות.
אל קפה יפו הגעתי בגלל ההופעות שלהם - זה המקום הכי קרוב ברוחו לטברנה - שאני יכולה לחשוב עליו - אין הפרדה בין הקהל ללהקה כמו בזאפה, אוכלים תוך כדי ההופעה, שגם הן מהסוג העממי יותר, וכן - מדובר בברדק, תמיד - גם כשאין הופעה.
השירות שם איטי ומבולבל - על סף הכאוטי - אממה - אם באים בהלך הרוח הנכון - בעיקר כשיש הופעה הכל טוב - בעיקר כי האוכל טוב - פשוט, טרי וטעים.
ביום חמישי חגגנו למלכה האם שמונים. חשבנו שארוחה וערב יווני שמח יהיו ה-דרך לחגוג - לשמחתנו קפה יפו שתפו פעולה ובאותו הערב אירחו את סיפור האהבה יווני - שמעון פרנס וידידים
הגענו 6 אנשים בתשע וקצת. קיבלנו שולחן סמוך לבמה עם ספסל מרופד (ריפוד בגב חיוני לאמא להנאתה). כהרגלם, לקח המון זמן עד שניגש אלינו מישהו ועוד יותר זמן עד שהאוכל זרם לשולחן - אבל יין קיבלנו, 2 בקבוקים של מים קרים קיבלנו - מה צריך יותר כדי לפתוח ערב שאתה בא לחגוג ויודע למה לצפות .
הוזמנו שתי פיצות. אחת פיצת עיזים לבנה והשנייה פיצה פורטבלו עם בצל מטוגן ופרמזן - הקראסט מצויין, פיצת הפיטריות היתה נהדרת וכל מי שטעם ממנה התמוגג. הלבנה (עיזים , קרם עשבי תיבול, מוצרלה ופרמזן) היתה טובה אבל לא מושלמת, יורש הקצר טען שנמרחה עליה שכבה עבה מידי מקרם עשבי התיבול. הקרם ייצר אפקט של איים של רוטב והם אלה שקצת פגעו במנה. לעומתה סלט העיזים, (מיקס חסות ועלי בייבי, בטטה ופלפל קלויים אגוזים וגבינת עיזים) היה טרי, וטעים מאוד. גם עלי הגפן הממולאים בגבינת עיזים מהמזאטים היו מאוד נחמדים (אוהבים מוצרי עיזים בקפה יפו ואצלנו במשפחה )
אני הזמנתי מנה קרה של סביח, כל הרכיבים בצלחת. המנה הוגשה עם ספק בגט ספק פוקצ'ה וסלט קטן. יופי של מנה, חומוס טוב מהסוג החלק יותר, טחינה לא תוקפנית, החצילים הוספגו היטב ולא נטפו שמן בדיוק כמו שאני אוהבת, רק מקום לא היה לי, כי עד שהמנה הוגשה כבר רקדתי על הכסא. אבל אין מה לדאוג האופנוען טיפל במה שנשאר - מאחר והוא קצת נפל במנה שלו. האיש הזמין חריימה מרוקאי. צ'מעו - גדלתי ליד מרוקאים ובתוך הסירים שלהם. חריימה זה לא!. נתחי דג ברוטב פלפלים עם גרגרי חומוס והרבה כוסברה, הוגש עם אורז וסלט. לא הבנתי מראש את הבחירה הזאת יען האיש שונא כוסברה משחר נעוריו, מה אומר טוב שהיה גיבוי. אחרונה חביבה - מלכת יום ההולדת הזמינה דניס על האש. דג בגודל יפה, עשוי טוב, היא מאוד אהבה - הוגש עם בטטה וסלט. על קינוחים וויתרנו מלבד הפוך אחד וכוס תה עם נענע - סה"כ לשישה אנשים 560 ש"ח אוכל נחמד, שירות בעייתי הופעה נהדרת
פרטים וחוויות בבלוג שלי. יאסו -

http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/7357293