פורום ביקורת מסעדות
נושא: אילוש (רמת צבי) + חוות דעת מהסחנה ביום שישי (כמו שהבטחתי)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/07/2016 | 13:01
5
537
אז נתחיל בסחנה, אחרי השרשור הגדול והמעניין משבוע שעבר (כן מנגל לא מנגל, כן עמוס לא עמוס) החלטנו ללכת על צידניות עם כריכים ואכן זאת הייתה המלצה טובה, המקום היה עמוס אבל לא בצורה קיצונית מדי, מצאנו מקום מוצל (די קרוב למשפחות אחרות אבל העיר שמצאנו) והמסקנות שלי מהסחנה הן שלילדים מתחת לגיל 6 זה פחות אטרקטיבי שכן המים עמוקים וחייב שלילד יהיה מצופים או גלגל וגם למבוגר צריך להיות מזרן מים או משהו שיציף אותו בכדיי להנות עם הילדים במים, ריח המנגלים די מעיק ואני אומר את זה כחובב מנגל אדוק, סה"כ היה נחמד מאוד....
 
בשעה 15:30 יצאנו מהסחנה לאילוש, הגענו אחרי רבע שעה, המקום היה ריק אבל עדיין הורגשה בו אווירה נעימה, המקום מעץ ויש גם ישיבה בחוץ בדשא, אווירה נעימה והיה בא לי ממש להישאר עד הלילה ...
 
היינו אמורים להגיע 7 אבל הגענו רק 4 (פרשו בדרך), מנהל המקום התאכזב קלות כי כבר הכין לנו שולחן עגול ל-7 , אהבתי את זה שכן הוא דאג לשולחן כזה כדיי שיהיה נעים לשבת הרבה אנשים בשולחן אחד עגול (בניגוד לשולחן מאורך).
 
אז מה אכלנו:
 
פוקצ'ה מטבלים - פוקצ'ה חמה ומאורכת עם סלסה, איולי שום, זיתים ביתיים ושמן זית, פוקצ'ה טובה עם מטבלים טובים
 
ריזוטו פטריות - מנה ראשונה נחמדה מאוד, מגיעה עם מחית כמהין מעל והמלצרית דאגה להציע לערבב לפני האכילה, הריזוטו הגיע אל-דנטה, אני אישית מעדיף אותו יותר נימוח אבל סה"כ מנה ראשונה טובה וטעימה
 
סביצ'ה דג ים - נתחי דג עם כרובית קלויה, לבנה חמצמצה, בצל ועגבניות, סה"כ מנה נחמדה מאוד, לא עלתה לגובה מיוחד אבל גם לא הייתה רעה, סבירה וטעימה.
 
סלט אילוש (עיקרית) - סלט עם כרוב, גזר,סלק, שקדים קלויים וגבינת פטה בנדיבות, סלט מעולה וטעים !!!
 
טורטליני גבינת עזים בציר עגבניות - מנה טובה אבל שוב לא העיפה אותי , אין הרבה רוטב במנה שכן הטורטליני מונחים בציר עגבניות ויש כמה סוגי עגבניות שרי מבושלות מעורבבות עם הטורטליני, סה"כ מנה נחמדה וטובה.
 
מקרונים - בננה, תות ואספרסו, מהמקרונים הטובים שאכלתי, מרגישים שהם עשויים במקום , למעשה הילדים הזמינו ואנחנו הזמנו עוד כמה.
 
התפוחים של שלומי - פאי תפוחים עם גלידת וניל - נכון זה קינוח בנאלי אבל אנחנו מאוד אוהבים , הפאי היה טעים אבל אני אישית מעדיף שהבצק והתפוחים לא מתפרקים אחד מהשני, סה"כ קינוח טעים.
 
יין לבן - גוורצ של אדמה במחיר שפוי של 25 שקל לכוס + re-fill על חשבון הבית.
 
אספרסו כפול.
 
סה"כ - 426 ש"ח לפני טיפ.
 
רציתי לציין שירות מעולה שהיה במקום, שמים לב לפרטים הקטנים כגון בקבוקי מים שמוגשים מיד כשהבקבוק הקודם מתרוקן, נכון שהיינו היחידים במסעדה אבל דווקא בכזה מצב נוטים להקל ראש במקומות מסוימים, באילוש השירות היה מעולה !
 
לסיכום, אוכל טעים וטוב אבל לא ברמה שתגרום לי לעשות WOW אבל עדיין זה מקום שארצה לחזור אליו בגלל המכלול של אוכל טוב,אווירה נעימה ושירות מצוין.