פורום ביקורת מסעדות
נושא: חומוס הבוטקה - מפרץ חיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/07/2016 | 14:39
11
351
טוב, מסתבר שמדובר במוסד מרמת ישי, שלא יצא לי לנסות עד היום, אבל רבים מאוד מכירים ומאוד מתלהבים, גם ברור לי מדוע, בגלל הריפיל כמובן. אז זה ממש קרוב לעבודה והתיישבנו שם לצהריים די זריז ואלו הרשמים:
לחיוב - קונספט מעניין וצוות מקסים, איזה כיף כשיש במסעדות, פסט או לא, בנות ובנים מסבירי פנים ואינטיליגנטיים (מהעמק?) ובכלל תחושה שאתה רצוי.
הריפיל - איזה כיף להיות במקום של ריפיל בו אתה לא מרגיש תחושה לא נעימה ולא ברורה לגבי הקונספט, אלא ניגשים אליך מיד ומדרבנים אותך להמשיך בארוחה. אגב עכשיו אני חושב על זה, אולי הריפיל רק לחומוס וללימונדה (לא רעה). ואולי לכל האיטמים שמזמינים.. מה שקצת מעלה סימני שאלה, נניח אם זוג יזמין אחד מכל דבר וימשיך רק עם זה, אבל נראה לי שיש להם כמה חוקים קטנים כתובים בעניין ובכל מקרה חובה להגינות ולהזמנה של כל הסועדים, אין ספק בזה.  
הטריות - סופר טרי, כל מה שניסינו, יש כמה קטגוריות חומוס עם או בלי תוספות, סלט ירקות כמיטב זיכרוני וצ'יפס, אולי עוד הפתעה עממית או שתיים.. הפיתות די תפוחות וטובות, החומס "הסופי" נגרס כל דקה שתיים במכשיר שהכי עסוק שם, הפודפרוססור.
 
הפחות טוב - הטעם.. בעייתי.. החומוס אנמי ודליל יחסית ופה יש להם סוג של בעייה, לדעתי. זה חמוד, אך כמנת חומוס בפני עצמה בחומוסייה בעלת שם, היו הופכים שולחנות אם היו מקבלים חומוס כזה, הוא פשוט חסר לדעתי טעם וגם עומק, "דליל" משהו. גם מגיע די מעט בכל מנה, אך כמובן יש את עניין הריפיל.. ניסיתי חומוס עם שקשוקה ולאחר מכן עם גרגירים, זה חמוד, באמת, הכל חמוד שם, אבל לצערי זה לא מספיק טעים כדי לשכנע אותי להפוך את המקום לברירת מחדל קבועה, וזה חבל. 
לגבי המחיר - חרב פפיות, אם הזמנת לראש חומוס ומנת צ'יפס וגם קציצות פלאפל נניח והגעת לסביבות 40-50 ש"ח ואז בערך עוד 3-4 פעמים ריפיל, סבבה של עסקה, תסלם, תתמודד אחרי זה מול התוצאות של חמצה ופיתות מרובות אבל אם מזמינים לסיבוב שניים מקסימום ומשלמים 50 ש"ח לראש, מעדיף להשקיע בשיפודיות טובות באיזור ולשלם בצהריים 40-50 ש"ח לזוג שיפודים בשרי וכמה סלטים וטחינה מסביב. 
קצת חבל, מקום שבנסיבות טיפה אחרות, אם החומוס היה אפילו מתקרב ללתת פייט לחמומוסיות החיפאיות החזקות באמת בטעמו ומרקמו, הייתי הופך בשמחה רבה לאופציה שבועית של פעם פעמיים (שלוש..).