פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביגה מרכז ביג באר שבע   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/07/2016 | 10:59
1
556
בסוף יום עבודה עמוס, נפגשתי עם חברה ותיקה שלא ראיתי המון זמן. חברה מהסוג שגם אם לא תפגשו שנתיים, יהיה לכן על מה לדבר כאילו אתן נפגשות כל יום...
רצינו משהו קליל לארוחת ערב מוקדמת ומכיוון שלחברה היו שוברים לביגה, לשם הלכנו.
 
התיישבנו בשעה 18 (תכף תבינו למה זה חשוב), הראנו למלצרית את השוברים והיא אמרה שאין בעיה  ושהיא תקח אותם בזמן החשבון.
האווירה הייתה טובה והחברה אפילו יותר. הזמנו 2 מנות ראשונות ומנה עיקרית, ישבנו ודיברנו ולא הרגשנו איך הזמן עובר.
 
ואז בשעה 19 וחצי חוזרת אלינו המלצרית (מבלי שקראנו לה בכלל, עדיין היינו באמצע האוכל) ואומרת שהשוברים תקפים עד השעה 19 ולכן לא נוכל לממש אותם.
 
לא הבנו מאיפה זה בא.
קודם כל, הראינו לכם את השוברים בתחילת הארוחה ולא אמרתם על זה כלום.
שנית, על השוברים רשום שניתן לממש עד השעה 19 אך לא נתקלתי אף פעם בסיטואציה שהיה מדובר על שעת התשלום ולא שעת ההגעה למסעדה.
שלישית, למה מצאתם לנכון לומר לנו את זה אחרי השעה 19 ולא לפני?
 
ביקשנו לקרוא לאחראית המשמרת. הגיעה מישהי שהתעקשה בפנינו שזה מאוד ברור שהכוונה היא לתשלום עד השעה 19. לא הסכמנו, ואז היא אמרה את מה שנראה בעיני כטריגר לכל הסיפור הזה: "טוב, כמה מנות לקחתן?"
 
כאן לדעתי יצא המרצע מן השק. אולי היה נראה לה שלא הזמנו מספיק מנות ולכן היא לא רצתה לכבד את השובר. חשוב לי שוב לציין, היינו עדיין באמצע האוכל, לא ביקשנו חשבון ובכלל לא סיימנו להזמין.
 
היא הלכה ולאחר מכן חזרה וניסתה לעשות לנו טובה ו"לפצות" אותנו עם קינוח. סרבנו בתוקף. הם פשוט הרסו לנו מפגש שהיה מאוד נעים עד אותו רגע, וזה משהו ששום קינוח לא יכול לתקן. לאחר מכן היא חזרה עם החשבון. שוב, בלי שבכלל סיימנו לאכול ובלי שבכלל ביקשנו חשבון!
שילמנו עם השוברים שהיו לנו והלכנו ואין לי ספק שלא נחזור.