פורום ביקורת מסעדות
נושא: פעם ראשונה צהרים בבראסרי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/08/2016 | 17:35
6
452
הפעם הראשונה שהגענו לבראסרי היתה בדיוק לפני שנה לבראנץ יום הולדת ויצאנו ממנו בתחושה די סתמית עד כמה שזכור לי .
והנה אנחנו בדיוק שנה אחרי, גילינו שנזכרנו קצת מאוחר מידי לנסות לשריין לנו ארוחת יום הולדת בערב ומכיוון שהיינו כבר בדיזינגוף סנטר והבטן התחילה להגיד את דברה, בחרנו לאכול את "ארוחת החג" בצהרים, וללכת אל הבראסרי.

ובכן יום חמישי, אוגוסט, צהרי היום - היה משהו אופטימי במחשבה שנגיע ונמצא מקום, ואכן לא היה, אבל הסדרן החמוד בחוץ הבטיח שזה לא יקח יותר מידי זמן אנחנו מתחילים ובחוץ מתפתח הווי ממתינים. החלק המוצל של המדרכה באבן גבירול יוצר מסדרון רוח, מלצרים חילקו ל"רשימת ההמתנה" מים קרים, וסדרן חמוד - כל אלה הפכו את ההמתנה לנסבלת.
כשהגיע תורנו הוכנסנו ברוב כבוד פנימה, מלצרית חיננית ומקצועית להפליא באה מטעם מחלקת ההסברה והרביצה בנו את עיקרונות העיסקית.
בתמצית: העיקרית נבחרת מהתפריט הרגיל. אליה מצורפים לחם הבית (טרי וטוב) וחמאה, מנה ראשונה מתוך רשימה די מוגבלת וכוס סודה/לימונדה.
האופנוען בחר למנה ראשונה סיגר ממולא בכבד מהמיוחדים - והוא התענג על המנה  במיוחד, אני שבטני מעט רגישה לאחרונה, בחרתי ללכת על גספצ'ו - אני אוהבת אותו טיפה יותר חלק אבל הוא היה נחמד חמצמץ ומרענן.

לעיקריות האיש שלצידי לקח קרדון בלו (79 ש"ח) שלצידו גרטן תפ"א. הקרדון בלו היה מדליק והוגש עם חלון הצצה - חלק מהכיסוי של פירורי לחם היה חסר ומבעדו ראו את כל הטוב שבפנים. כמעט כמו מטבח פתוח,  הוא מאוד אהב.
אני בחרתי בצלע חזיר בגריל - סויה, צ'ילי וסילאן (78 ש"ח). הבשר היה רך כמו חמאה, הרוטב היה עדין במיוחד ומתקתק במידה. מנה מצויינת. ביקשתי כתוספת כרובית מאודה שהתאימה לי לאותו הרגע והלכה יופי עם המנה.

לטובת הרמת כוסית לחיים בחרנו בבירה גרמנית כלשהיא  במסגרת "הפי הפי - ג'וי ג'וי" שהיתה נחמדה מאוד ובעיקר קרה

לקינוח החלטנו להסתפק בפעמיים הפוך, אבל הבית החליט שמגיע לנו יותר - ובעיקבות לחישה משומר הסף שששמע בזמן ההמתנה דיבורי יום הולדת באוויר, הוגש לנו קינוח מילפיי נפלא. עלים מתפצחים, קרם פטיסרי נהדר ואפילו לא מתוק מידי -  נהננו מכל ביס.

כייף של ארוחה: צוות מארחים ומלצרים נהדר, שילוב של מקצוענות וחביבות גם יחד, אוכל פשוט יחסית וטעים לאללה - כל אלה בסכום של 203 ש"ח מוצדקים, (ללא).

הרשומה המלאה על החוויה במסעדה  ושאר חוויות היום, בבלוג.
http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/7362930