פורום ביקורת מסעדות
נושא: מקום של בשר - בשר מצוין!  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/08/2016 | 00:48
9
552
שומר על הרמה והאיכות לאורך השנים.
יש לי ידיד כאח לי מתקופת הצבא, י', שלמד בפריז, חי שם שנים רבות וכיום על הקו בין סנגל, לשם הוא מכניס חקלאות ישראלית, לבין ביתו בארץ ובדרך, תמיד שוהה קצת בפריז...
אז אחת לחודשיים בערך הוא בארץ לשבועיים-שלושה ואז אנו עורכים יחד כירות בבית - הרבה פעמים פריים ריב ענק ועסיסי, לא פעם ברווז בתפוזים ויחד פיצחנו לפני כשנה את סוד הרוטב של מסעדת ל'אנטרקוט בפריז. שנינו אוהבים לבשל ולאכול וזה מנהג משותף של שנים רבות. ולא, אנחנו לא קוראים לעצמנו פודיז...
 
לפני כשבוע הוא שלח לי תמונה של 2 נתחי פריים ריב שהוצעו לו כשהיה עם חברים ב'מקום של בשר'. אמר שהבשר היה מעולה וקבענו שנלך יחדיו השבוע.
 
מה אומר? הוא צדק. לקחנו פריים ריב של ק"ג [800 גר' בשר נטו], שנצלה היטב והיה פריך מבחוץ ואדמדם ועסיסי מפנים עם טעם עז של בשר משובח. הוא הוגש פרוס ולצידו הזמנו 2 מנות גראטין תפ"א ומנה תרד [תוספות שמגיעות עם המנה] שתיהן היו מצויינות. היות והתלבטתי אם להזמין את הצ'יפס שלהם הם הביאו לי מנה לטעימה על חשבון הבית. פחות טוב מהגרטין.
 
הזמנו מנת לחם [מצוין] עם זיתים ושום קונפי כדי לנשנש משהו עד שהבשר יגיע [היה כבר 1500]. אבל ויתרנו על מנות ראשונות כדי להתרכז בעיקר ולהשאיר מקום לנתח הבשר הגדול ובסוף ויתרנו על קינוחים כי היינו מפוצצים.
 
פריים ריב - [36 ש"ח ל-100 גרם] 360 ש"ח.
לחם, שום קונפי וזיתים - 18.
2 כוסות יין - 81
אספרסו קצר - 10
 
כולל טיפ השארנו 530. היה שווה כל גרוש.
 
ואגב, אין להשוות להדסון, הן מבחינת האיכות, הן השירות [שהיה פה מאד אינטליגנטי ונעים] ובטח לא מבחינת המחיר.
 מומלץ!