פורום ביקורת מסעדות
נושא: צ'יקיטי - ביקורת חיובית בעיקרון עם הערות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2016 | 11:27
2
397
חזרתי אתמול לצ'יקיטי, בה ביקרתי בעבר ומאוד נהניתי (וגם כתבתי ביקורות) וגם אתמול היה טוב אבל לא מאוד טוב, אולי גם בגלל בחירת המנות.
 
ראשית, בשני הביקורים שלי הייתי בשעות פחות עמוסות, בביקור השני הייתי ביום שישי בשעה 15:00 ובכלל היה נטוש.
אתמול הצפיפות שם, במיוחד במעברים, הייתה קשה מנשוא. אין מה לעשות וזה המבנה של המסעדה, הבר מאוד סמוך לשולחנות.
ישבנו על הבר שהיה מלא, לעלות על כסאות הבר, לקרב אותם, ואז לצאת, אוף. סיפור. גם המזגן לא עבד שם באופן אופטימלי, היו הרבה אנשים ובחוץ היה חם.

אבל השירות שם תמיד טוב, פונקנו באיזה קוקטייל כשהגענו מהברמן, המלצר היה חביב ונעים. יופי.

אכלנו ארנציני - יש להם שני כדורים מאוד טעימים, הריזוטו עשיר מאוד, אבל לא הייתי מתנגדת לשליכטה יותר גדולה של סלסה ורדה על הצלחת כדי שיהיה ניתן לטבול בנוחיות והאמת שההעדפה הראשונה שלי היא למטבל מבוסס עגבניות, אבל זה היה כתוב בתפריט ובהתאם, זב"שי. 

עוד הזמנו קרצ'ופי -  ארטישוקים, גבינת כבשים מלוחה, עשבים וסלסה ורדה - חוסר תשומת לב שלי גרם לכך שהזמנו שתי מנות ראשונות עם סלסה ורדה. זה היה פרשי ונחמד בארוחה מבוססת פחממות, אבל פחות התחבר לי למקשה אחת, היו חסרים לי עוד ארטישוקים וזו לא הייתה מנה מלהיבה, התחרטתי שלא הזמנתי את שיפודי האספרגוס שנראו לידינו על הבר, מנה שנראתה מגניב.
 
הייתה גם הפוקצה המתחייבת בארוחה מלאת טאפסים  (אני אוהבת את הפוקצה הזו, ארוכה, מטבל עגבניות, לא כבדה מדי) והופלה לעיקריות.
 
הייתה הפסקה נחמדה בין הראשונות לעיקריות (אולי טיפטיפה יותר מדי) אבל זה נתן הזדמנות לשבת, לקשקש ולנסות לראות בסלולרי בסטרים זניח את החצי גמר של אורי ששון נגד רינר הענק. לא הצליח וטוב שכך, ווזארי בשניה האחרונה? אווצ.

תוך כדי הקרב הגיעו העיקריות. אני הלכתי על לינגוויני שחור עם שרימפס, קלמרי ומולים, שום ויין לבן. עוד פעם, קצת בעיה של VFM. היה טעים מאוד, הלינגוויני השחור היה מצויין, היו שם שני שרימפס, שלושה מולים ואולי שלושה קלמארי קטנים. אני די משוכנעת שהכל מהזן הקפוא. עבור 72 ש"ח...אבל נהניתי מהמנה, אין מה לומר.

חברה שלי הזמינה את הריזוטו העשיר עם פטריות ופרמזן. נראה טעים מאוד, היה לפי השמועה טעים מאוד. מחיר קצת יותר סביר. 54 ש"ח.
 
הקינוח היה טירמיסו לא אוורירי בכלל ומאכזב. בבכלל, הקינוחים שלהם לא עושים חשק ולמעשה הטירמיסו היה האופציה היחידה ששקלנו.

חלקנו קראף פינו נואר שלא נפלתי ממנו (אני תוהה האם הבקבוק נפתח קודם? משהו בטעמים היה שטוח), אבל הציעו לנו לטעום וויתרנו על ההצעה אז אין לי מה לבוא בטענות.
אבל אין להם שום יין חצי יבש בתפריט?? איזה בר-יין לא מציע שום יין חצי יבש?
 
 חשבון סופי 363 ש"ח. 

משם, רצנו לפאב ברוטשילד כדי לראות את קרב המדליות על כוס קולה. סיום נחמד לערב טוב.