פורום ביקורת מסעדות
נושא: גורדוס - מפתיע לטובה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/08/2016 | 12:52
3
600
מקום שנפתח באזור המטופח של פארק פרס בחולון, צמוד להיכל הספורט החדש (מרשים ביותר מבחוץ, אגב, שאפו). עיקר התפריט הוא המבורגרים וקינוחים over the top. ברור שהמקום פונה לצעירים, גם בניסוח התפריט ה...מיוחדים משהו (שיגועים במילקשייק, מישהו?) וגם בקהל שהיה במקום בפועל. 
לכאורה תנאי התחלה פחותים משהו, לפחות מבחינתי. גם הביקורת הקוטלת של ביצה עלומה במאקו לא עזרה. אבל לפעמים יש הפתעות חיוביות.
בחרתי ב״משוגעבורגר״ (כמו שאמרתי, תפריט מיוחד), על שם מייק קרטר, שם שמוכר לחובבי הכדורסל. הוא מגיע עם טבעות בצל גדולות עליו, צ׳דר והירקות הרגילים (התפריט מציין בצל מטוגן, אבל לא זכור לי). בצד צ׳יפס משולב של תפו״א ובטטה, עם קולסלאו קטן וקורנישון בודד. ההמבורגר הוזמן מדיום והתקבל עסיסי ומלא טעם. כך הביס הראשון עבר בהצלחה. אח״כ נוספו גם טבעות הבצל שנמעכו כדי לאפשר אכילה בפועל ושדרגו עם הפריכות שלהן. בסה״כ אחד הבורגרים הטובים שאכלתי בזמן האחרון, בהחלט עדיף על אמריקה בורגרס שקיבלה ביקורות חיוביות מאוד. 
הצ׳יפס היה מקטב. החלק של תפו״א היה מאכזב, משהו בתיבול היה אנמי מאוד וגם תוספת של מיונז וקטשופ לא תרמה הרבה, והוא ננטש בחלקו בצלחת. לעומת זאת החצי של הבטטה היה מעולה, קריספי במידה ומתקתק כמו שבטטה צריכה להיות. פעם הבאה אבקש רק אותו. 
כמו כן בשולחן נדגמו ההמבורגר הצרפתי שגרף ביקורת חיובית אף הוא, וחזה עוף ובורגר צמחוני שצלחו פחות. כנראה שרצוי להישאר באגף הקלאסי של התפריט.
בשורה התחתונה, המלצה חמה מבחינתי על המקום, ובהחלט אופציה ראויה למי שבאיזור ואולי גם יותר מכך.